måndag 15 juli 2013

Nu räknar jag ner.....:))



Den är inte långt borta nu....Semestern;))
Japp, nu närmar det sig...3 dagar kvar....!
Tänk som vi alla väntar & längtar efter dessa veckor....

Jag hade ett mål att hinna klart verandan INNAN min ledighet!
Man jag snubblar på målsnöret....
Skulle målat i e.m men min skuldra mår inte så bra:((
Det gäller ju att lyssna på kroppen även om det är galet svåååååårt....
Huvudet vill....men vad hjälper det!?
Jag som bara skulle röja undan & måla möbler nästa vecka....
Det blir inte alltid som man tänkt sig.....:((
Men ledig blir jag även om Verandan inte är klar & det ska bli så sköööööönt!!!
Att slippa stiga upp tio över fem & få göra det man vill:))

Kram M






11 kommentarer:

Cat sa...

Mmmm så skönt! Jobbar också denna veckan, men en dag mer än dig då. Sen tar jag med lite ledigt.
Ha de gott. Kram, Catarina

Gamla Posthuset sa...

Då får jag önska dig en fin semester!♥

Kramen ~ Ina

HOUSE of ADELA sa...

Njuuut av din semester när den kommer!;)

Kram
Adela

Tre Engler sa...

Nydelig bilde:)
Ønsker deg en strålende ferienår den kommer nå:)
Kos deg masse og nyt dagene
Klem Merete

Mys och hemtrevnad sa...

krya på dig och passa på att vila riktigt mkt under din semester...kramis semlan

Hanna sa...

Härligt med semester och ledighet.
Kram
Hanna

Anonym sa...

Kämpa på ... snart är den här den efterlängtade semestern. Jag har börjat min med att måla,sakta men säkert går det framåt,ska vara ledig också.Kram på er ...måste ses snart B

Anonym sa...

..ja, känslan när man åker från jobbet den där sista dagen o skriker Jabadabadoo är helt ljuvlig o såå efterlängtad!! :)

Va nu rädd om dig! Snart..är du oxå fri!!
Här har det fiskats vid Korrö,såå mysigt o så vackert..
Kram Marie

Ekenäsliv sa...

Jo kroppen talar oftast sitt tydliga språk...
Så va rädd om dig och ta de lugnt nu. Allt blir ju färdigt i sinom tid ändå:)
Ha de gott!
Kram Anna

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej finaste Malin!!! Det ser ju helt underbart ut...och du var rädd om dig o lyssna på kroppen!!!! Hoppas komma o besöka Butik Norregård snart...Kram från Maja

Gabriella sa...

Det är viktigt att lyssna på kroppen, men ack så svårt ibland kan jag själv känna! Men det jag hinner, hinner jag, resten får jag ta sen=) Var rädd om dig!