söndag 18 augusti 2013

Tillbaka till verkligheten.....



 Halli Hallå....:))
Vi är hemma i Norregård igen!
Mitt livs längsta "bloggpaus" blev det.....men här kommer några bilder från IG!
Ni är många som följer mig där oxå nu...;))


Efter några helt fantastiska dagar i Paris körde vi söderut....
Huset vi hyrde motsvarade alla våra förväntningar & har varit vårt hem de senaste 2 veckorna:))
203 mil var det från Norregård till St Laurent d'Aigouze....
En liten gammal mysig korsriddarstad där vi njuuuuutit av vår efterlängtade semester!!
Sovit länge....innan vi gått till bageriet & lilla torget & handlat frukost...:))


Utsikten från balkongen kan man inte klaga på....Jag kunde ligga i sängen & kika ut över takåsarna:))))


Galet vackra Provence det var inte sista gången vi var där kan jag lova....:))


 Blev en hel del utflykter...här vackra hamnstaden Cassis...:))


Medelhavsbad gör gott för själen....;))


Vi är så nöjda & tacksamma för vår resa & att allt gått bra längs vägen!
Ett under att vi inte fått någon buckla på bilen....
Hela bilar är lätträknade där nere kan jag säga!!

See you....:))
Kram M


11 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så otroligt mysigt det ser ut. Det är en dröm jag har att hyra hus i Frankrike någon gång men det får bli lite senare i min rese önskelista hihi!! Välkomna hem
Kram Gabriella

Hanna sa...

härlig semester.
Ha en fin vecka.
kram
Hanna

Millas hem sa...

Åh, vad härligt Malin!!!
Och du är skitsnygg i din nya frisyr!!

Kram Camilla

Anonym sa...

Åh, va jag(säkert måånga) har saknat er.. ;)

Välkomna hem!! Vilken härlig semester ni verkar har haft, rena drömmen..
Kan tänka mej att energiförrådet är på topp nu(o att Jack o FinFreja blev överlyckliga)..

Nu väntar man spänt på att få se alla fina fynd o höra om alla aha upplevelser ni upplevt!
Jätte kram Marie :)

Mor Inger`s hus sa...

Frankrike er bare sååå herlig.

Skulle gjerne vært dere i maaange uker.

:) Inger

Miss Maple sa...

Seems you have a wonderful holiday. I guess in France? How marvellous!!!

Marie sa...

Låter som ni har haft det alldeles underbart Malin, härligt!

Kram Kram
Marie

Linda sa...

Wow, ser helt underbart ut!

Kram Linda

Anonym sa...

Förstår att ni har njutit, ser mycket härligt ut!
Välkomna hem!
Kram Eva G

Anonym sa...

Åh vad det ser underbart ut på dina bilder.Ni harverkligen haft det mysigt.Saknat din blogg,,,kram Lopploellan

basiclabelsweden sa...

Välkommen hem i Småland, vilket härligt par: sååå fin tillsammans: Hoppas jag hinner åker non gång förbi innan vintern.

Kram / Marion