torsdag 22 augusti 2013

Trött....



Hej Hej....:))
Himmel...jag är helt galet trött....
Måste verkligen slappnat av på Semestern!
Kört på i samma tempo som innan ledigheten men får nog lugna ner mig lite....;))
Skulle hem & slipa & måla möbler efter jobbet idag men det blev inget med det....
Har legat & kikat på en del av mina pinaler som fick följa med hem från Provance istället...:))
Det mesta hamnar i Butiken men lite stannar hos mig....
Svårt att välja...;))
Nu när jag fått beklaga mig lite ska jag nog ut i Butiken en stund...:))

Imorgon är det fredag, så skööööööönt!!
Ha det bäst Alla Bloggisar....:))

Kram M


5 kommentarer:

Cat sa...

Jamen visst är det jobbigt att komma tillbaka :) Men i morgon är det fredag!
Vilka skatter du fått med dig, tror att det tarvar ett besök när du öppnar igen ;) Ser ju en hel massa som skulle göra sig hemma hos oss. Dottern är också himla sugen, hon inreder sin egen lilla lägenhet i Karlskrona (vitt, vitt, vitt ;)).
Vi ses snart. Kram, Catarina

Hanna sa...

Härligt med helg.

Anonym sa...

Mmm.. Sååå mycket fint!!

Kan verkligen förstå att det blir svårt att välja, jag hade aldrig klarat det.. Jag hade behållt allt själv.. ;)

Vila & Mys nu!
Varmaste kramarna till dig/Marie

Tre Engler sa...

Ja, det er tøft å begynne å jobbe igjen etter herlig ferie!
For noen fantastiske skatter du har funnet:)
Klem Merete

Vitt hus med svarta knutar sa...

Wow, vilket gottebord;-) Det är trögt efter sommarledigheten, det vittnar alla om.

Kram,
Regina