söndag 25 augusti 2013

Vi öppnar Butiken & Theverandan idag 12-16....:))



Hello Sunshines....:))
Solen skiner här i Smålandia & vi Öppnar Butiken igen...!
Verandan är klar & det går bra att ta en enkel liten fika om man vill....;))
Det har varit helt galet kul att få inreda min nya lilla pärla.
Allt är till salu, vill man köpa stolen man sitter på går det bra!


Vi erbjuder 30 % på
 ALL "nytillverkad" inredning!!
Bl.a från JDL, House Doctor, watt & weke & Chic Antique.
Måste göra plats för lite nytt...:))

Varmt Välkommen 12-16!
Kram M



12 kommentarer:

Tinas bo sa...

Ååååhhh så vackert det blev!!
Härligt att kunna ta en fika i en så underbar atmosfär... och kunna köpa stolen man sitter på... :)

Ha en fin söndag
Kram Tina

Mona sa...

Åååå så mye lekkert du har i din butikk <3 Bare så synd at du holder til 589 km (7 timer og 12 minutter) fra meg.... Lommeboka mi er sikkert veldig glad for det :-D Tror jeg hadde gått "amokk" i alt det lekre ;-)

Ønsker deg en riktig fin søndag og til lykke med åpningen etter ferien :-D

Klem Mona

Min KuriÅsa Värld sa...

Sååå fint det ser ut! Det här blir alldeles säkert succé för er del:) Kommer jag nån gång till Småland vet jag vart jag styr kosan!
Kram Åsa

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Halloj vad ljuvligt vackert, det bli e. Runda till långasjö om ett par veckor!!!! Ha en fin söndag kram från Maja

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Halloj vad ljuvligt vackert, det bli e. Runda till långasjö om ett par veckor!!!! Ha en fin söndag kram från Maja

Syster vit sa...

Så makalöst vackert...oj vad ni har gjort detta fint.
Kram Liselott

Ester sa...

Väldigt mysigt! Kram Ester

Vita-hjärtan sa...

Insåg just i denna stund att du och din butik befinner er i min närhet.. Galet, har följt dig ett tag och inte fattat det tidigare! Sååå, nu måste jag ta mig en tur till din butik en dag och insåg precis att jag missade tillfället idag. Men snart så! :)

Må så gott! Kram Evelina

Anonym sa...

Sååå kul Malin..

..å sååå fint!!! Whaoo säger jag bara!
Åh va jag vill till Norregård igen..

Kramar från Marie :)

Gabriella sa...

Men jösses vilket fantastiskt arbete och oj så fint det ser ut! Härligt och charmigt:)

Tulipa sa...

Wow Malin!

Vad vackert ni gjort det...

Så otroligt roligt det måste vara med ännu ett underbart nytillskott!

Må så gott!
Kram Mariette

Anonym sa...

Åh va mysigt det var,tack för en härlig stund efter en jobbhelg,precis vad jag behövde. Finaste fika stället utan konkurrens....kram B