torsdag 19 september 2013

Att förverkliga en DRÖM......:))))



Kommer Ni ihåg.....
Många är Ni som följt mig under flera år!
Under hela renoveringen av Ladan fram till Butik Norregård slog upp portarna...:))
Vi har jobbat så hårt & vi har haft så kul.....
Idag är jag näst intill stum av beundran för Er!!!
Alla Ni som läser bloggen, följer mig på IG & FB.....
Alla som besöker mig & Butiken....Det är så stort!!


Utan Er vore jag ingenting....
Ni har hejat fram mig & gett mig modet att våga satsa!
Det var en lång process att våga kasta sig ut......


 Här står jag & vi är en bra bit på väg....
Reglar, isolering & skivor i massor har gått åt!!!
Jag vill ju inte att Ni ska frysa när Ni besöker mig....;))


Min dröm om ett rutigt golv tog fleeeeeera veckor att förverkliga!
Men så glad jag är att vi tog oss tiden, jag älskar mitt golv....


Det börjar närma sig & jag bor i mina målarkläder.
Ser med spänning fram mot öppningen....


Tänk det blev en Butik & galet glad är jag för det!!!!
1/12 2012 slog Butik Norregård upp portarna & så många Ni var som kom...:))
Nu ser jag fram emot en ny Jul & hoppas Ni vill fortsätta besöka oss....

Först njuter vi Hösten....
Vill du se hela renoveringen kan du göra det HÄR!
See you!!!

Kram M




8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Följer dig varje vecka med stor entusiasm. Tack för att du delar med dig av allt. Härligt inspirerande. Förstår att du finns på insta men jag kan inte hitta dig? Vad ska jag söka på? Tack på förhand o ha en fin dag!

G:a Affären sa...

Kommer ihåg att det var en härlig följetong full av beundran för ert enorma jobb. Tänk, nu har du den där unika butiken, och theveranda!
Jag fortsätter gärna att besöka dig, den här vägen!

Kramar
Cia

Anonym sa...

Besöka?!?
Jag hade kunnat flytta in!!! ;)

Är sååå glad att jag hittade till din underbara blogg för lääängesen och det har varit såå kul o följa er dröm till verklighet.. Bara längtar tills nästa besök..
Ha det bäst goa Malin och du, var stolt!!
Kram Marie

Tre Engler sa...

Ja, husker alt dette og det har vært en glede og spennende reise å følge deg frem til i dag:)
Gleder meg til å følge deg videre:)
Klem Merete

Gabriella sa...

Åh! Det ser fantastiskt fint ut. Mysigt och så härligt. Vilken butik!:)

LantlivsAnette sa...

Jaa visst kommer jag ihåg då ni byggde och fixade, jag beundrar er, det är ett stort jobb ni har gjort, och butiken blev alldeles underbar !! Kraaam Anette

Hanna sa...

så fint.
Ville bara titta in och önska dig en trevlig helg.
Kram
Hanna

Violianka sa...

Härligt inspirerande blog! Jag ska komma tilbaka!