fredag 18 oktober 2013

Freeeedag & några bilder av Madeleine.....:))



Bilderna i dagens inlägg har duktiga Madeleine tagit.....
Man vet ju aldrig vilka bilder som väljs ut till ett reportage!
Alla kan ju så klart inte vara med....
Det här hade jag valt.....men icke....;)) 


Det här gillar jag oxå....men det kom inte med!


Men det här kom med på Norregård....:))
Det är så fint tycker jag när Jack står & hälsar Välkommen!!

Ha en bra Kväll...;))
Jag får nog vila mig lite, huvudvärken är ett faktum....suck....

Kram M


11 kommentarer:

Meta sa...

Ja så är det andra ser det inte som vi gör i vårt hem.
kanske rätt så bra. Bra bilder i alla fall.
ha en fin dag
kram Meta

Anonym sa...

Fina bilder,vakthunden är ju så söt....vila ditt stackars huvud nu kram på dig!!!!!!!B

Tre Engler sa...

Nydelige bilder og for et vakkert hus du har:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Anno 1924 sa...

Ser ut som en nydelig reportasje i forrige innlegg!! Mange vakre bilder og dobbeldøren er bare utrolig flott!:))
Ha en strålende helg:) Klem

Vitt hus med svarta knutar sa...

Fina bilder! Ska bli kul att se de bilder som valts ut så småningom. Tråkigt med huvudvärk=/ Jag slipper huvudvärk numera, slutade dricka kaffe julen 2011 och har bara haft huvudvärk två gånger sen dess, innan hade jag huvudvärk nästan varje dag. Hoppas din huvudvärk snart går över, så du får en fin helg!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Gokväll!
Alla bilder var jättefina. Men den med Jack o sen den i "hallen" kan man ju inte se sig mätt på.. :)
Va rädd om dig!
Kram Marie

Villa Björkenäs Backen sa...

Alla bilder.är.fina och den sista är ju så fin.
Hoppas att huvudvärken släpper...
Ha en fin helg !
Kram

LantlivsAnette sa...

Ohhh så fina bilder,och jag håller med om att bilden på huset då eran söta vovve står vid grinden är jättefin !! Kraaam Anette

Ekenäsliv sa...

Läste äntligen artikeln igår!!!
Så fin!
Ha en skön helg!
Kram Anna

G:a Affären sa...

På sätt och vis var det väl tur för då får vi se fler bilder, så fina! Jag gillar dem alla och den sista får mitt hundhjärta att smälta, gosen. Jag tror Jack är stolt att tillhöra vackra Norregård!

Önskar dig en fin helg!

Kramar
Cia

Nanna's verden sa...

Hvor er det bare smukt! Elsker at følge din blog :)