torsdag 10 oktober 2013

Ljummen OktoberTorsdag.....:))



Ljummen mulen oktobertorsdag....
Hösten visar sig från sin bästa sida....:))
Jag jobbar ikväll oxå & imorgon är det dags för min lediga fredag! Love it...;))
Då blir det att fixa & dona här hemma med det jag vill.....


Brukar säga att jag är född i fel tid...
Skulle varit med när alla byar var levande & självförsörjande!
Det var garanterat tufft, men hur har vi det nu....
Många är vi som jobbar jämt!

Tänk det fanns en lanthandel i varje by....:))
Jag har iaf min egen butik i vår by & det är galet kul!
Många är Ni som kommer & vill se landsbygden leva.....;))
På lördag är det skördefest i Långasjö, vi kommer ha Öppet!
Missa inte det....:))

Kram M


3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med om att hösten är verkligen fin i år ,varm och ljuvliga färger....ha en bra dag kram B

Anonym sa...

Vad hat du för tider på lördag? OM det nu blir läge för en utflykt... å hur funkar skördefesten i Långasjö?
Kram
Anna ö

Ekenäsliv sa...

Låter underbart med ledig fredag. Det hade jag innan men, men nu jobbar jag 100%. Vem tusan det nu var som kom på att man ska jobba 8h/dag när man jobbar heltid. Vansinningt egentligen! När ska man ha tid att leva? Och för att leva måste man ha pengar och för att få pengar måste man jobba... Hmm, hur kan man komma runt det liksom...
Ha en fin ledig fredag i morgon!
Kram Anna