torsdag 31 oktober 2013

Med beslutsamma steg....



Jag vet inte hur många år jag drömt om att få jobba hemifrån.....
Nu är det äntligen dags att få prova...:))
Tack vare Butiken & att jag fått lov att vara tjänstledig!!
Med beslutsamma steg går jag in i en ny fas....
Det är bara en kort tid...men jag kommer på mig själv med att le ofta numera!
Det är en ära att få driva Butik...:))


Tack vare Er, världens bästa kunder!
Alla är så snälla & jag har blivit rörd till tårar mer än en gång....
Detta måste helt enkelt vara världens bästa jobb...:))

Jag ser fram emot en ny Jul i Butik Norregård....
Längtar efter att börja jula nu när jag har massor med tid....;))

Kram på Er mina fina läsare...
Malin


18 kommentarer:

Villmarkstausa sa...

Kommer innom en gang. Ønsker meg til din butikk...
<<god helg!

Villmarkstausa sa...

Kommer innom en gang. Ønsker meg til din butikk...
<<god helg!

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

jag måste säga att jag är imponerad av människor som vågar prova på det dom drömmer om, jag önskar dig ett stort lycka till och hoppas du får en riktigt mysig jultid i din fina butik
kram

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

jag måste säga att jag är imponerad av människor som vågar prova på det dom drömmer om, jag önskar dig ett stort lycka till och hoppas du får en riktigt mysig jultid i din fina butik
kram

Heléns Gott o Blandat sa...

Så härligt att få prova på det man mest av allt vill! :-) Jag förstår att du ler!! Lycka till!! Kommer nästa vecka till din butik...ser ju så härligt ut på dina bilder!!

Må så gott! / Helén

Marie sa...

Heja dig Malin!!! Är så glad för din skull!

Kramar Marie

kråke sa...

Tack fina Malin att vi får ta del av din inspirerande värld:))

Stor kram till dig vännen:))

kråke

Meta sa...

Får önska dig en härlig tid och lycka till vi ses säkert någon dag i butiken.
ha en fin tid
Kram Meta

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Jag är så imponerad! Lycka till! Var gärna med i min utmaning/ utlottning! Den är för en god sak! Trevlig helg! Anna

Cat sa...

Lycka till! Jag hoppas verkligen att du ska kunna fortsätta att jobba hemifrån.
Nu när du börjar få lite advents- och julprylar tittar jag och dottern snart upp till dig.
Ha de gott. Kram, Catarina

Anonym sa...

Äntligen Malin!!
Sååå kul!!!
Bara le, lääääänge.. ;)

Myskramar till dig!
Marie

fröken knopp sa...

Åhh Malin o jag längtar tills jag ska få komma o sen din underbara julade butik!! :)

Varmaste Kramarna Elin

Anonym sa...

Vilken känsla det måste vara! Äntligen! Lycka till, ses när vi kommer till l-sjö nästa gång! Kram Eva

Anonym sa...

Åh,äntligen Malin,,,,nu rår du bara njuta o göra bara det du brinner för....Vilken lycka.Trevlig helg.Kram Lopploellan

Gabriella sa...

Så vackert på dina bilder! Verkligen härligt att du får göra det du vill och trivs med, underbart!:)

Syster vit sa...

Vet att du njuter nu och jag hoppas det kommer gå så bra att du enbart kan jobba hemma :).
Kram Liselott

Källeboda lantliv sa...

ja grattis ! tiil en dröm som gått i uppfyllelse ...lycka till ! jeanette

Ekenäsliv sa...

Så härligt att du helhjärtata kan ägna dig åt det du brinner för!!!
Hoppas att du kan förlänga din tjänstledighet med:)
Kram o Lycka till!
/Anna