måndag 28 oktober 2013

Nu räknar jag ner....:))



Idag är det regnigt & blåsigt hos oss....
Men vädret spelar mindre roll för nu är det inte långt kvar....:))
4 arbetsdagar.....sen är jag tjänstledig & kan lägga all tid på Butiken!!!
Overkligt, hade aldrig trott att jag skulle kunna det 11 månader efter att vi öppnat....
Tack Alla Fina Kunder som kommer till oss...:))

Pläden köpte jag hos Vintage by nina...
Allt i hennes Butik är 100% vintage, mest från Frankrike!!!
Himmel...jag vill ha ALLT....:))
See you!!

Kram M




9 kommentarer:

Syster vit sa...

Tänk va mysigt att bara få rå om fina butiken i två månader.
Kram på dig, Liselott
Ska ta och gå in på Ninas sida nu...det var såå längesedan sist.

Blommiga Rutan sa...

Hej!

Åh så roligt! Extra kul den här tiden också, julen är ju den allra roligaste tiden när man har butik. Jobbigaste men absolut roligast tiden.

Såg bilden från din butik i förra inlägget, ojojo så fint det ser ut!!!

Kramar Anncathrine

Anonym sa...

Hej! Jag räknar liksom du ner dagarna, i slutet på veckan är det dags för mig att börja arbeta igen efter månader av sjukskrivning....Vill bara med detta lilla inlägg tacka för vad din fina blogg givit mig på min "resa", som enligt läkaren skulle fyllas med må bra saker istället för måsten och stress....Tack <3 Malin och fortsatt lycka till med din dröm....Maria

Johanna sa...

Förstår att du räknar dagarna,så härligt att kunna ägna sig helt och hållet åt din butik.
Den ser så fin ut,hoppas kunna besöka den en dag!
Varm hälsning

Louise sa...

Malin du borde åka till Berlin för att handla in saker! De har massor med fint på sina marknader.

Kram Louise

dnyahuset sa...

Så otroligt härligt! Man ångrar aldrig det man vågar, bara det man inte vågar, tror jag. Heja!

Tre Engler sa...

Så gøy det kommer til å bli å bare holde på i butikken:)
Nydelig bilde og vakkert pleid:)
Ønsker deg en herlig uke
Klem Merete

OlgaA sa...

Vilken lyx! Hoppas att snart är du på heltid i butiken!
Fin pläd, ja... Och jag förstår dig när du vill ha allt från Ninas butik.. Det vill jag med :)))
Kram/Olg@

Malin`s Diner sa...

Låter som en dröm Malin! Jag skulle så gärna vilja göra samma sak som du. I min drömvärld skulle jag vara ledig från mitt jobb nov och dec och sedan juni-aug. Sommaren har jag eftersom jag är lärare, men det andra blir svårt i nuläget.

Ha det bra!

Kram kram