måndag 18 november 2013

Grå Måndag....



Det är tvära kast här i Smålandia!
Såååå fantastiskt soligt & härligt som det var igår.....:))
Lika galet grått & dystert är det idag.....


Julandet i Butiken har gjort att jag ligger efter med alla vardagsbestyr....
Som vanligt alltså....;))
Tänkte jag skulle röja upp värsta röran idag....


 Lika vacker som den är svår att hålla vid liv....!
Sophoran.


När jag ändå skulle städa fick soffan & sängen byta plats....
Det är inte första gången;))


Ha en fortsatt skön måndag!
Nu blir det en gråååå prommis med Vovven:))

Igår slog jag rekord i antal besökare på en dag på bloggen!!!
Ni är bara bäst:))

Kram M




8 kommentarer:

fru Larsson sa...

Vilket läkert plåtskåp! Tänk om man hade plats för ett sånt hemma.

No34 sa...

*Skratt*... Ja, hur man kan släpa och dra runt alla dessa möbler kors och tvärs genom huset...
Sååå mycket fint i butiken, och grattis till alla Dina besökare både i butiken och på bloggen!
Själv får jag skryta med att jag ha fått den äran att sy upp material till årets NK`s julskyltning 2013 som rullades upp igår. Stolt som en tupp må Du tro!
Kika in hos mig får Du se vad det blev...
Måndagskram från Kate

Gabriella sa...

Vilka vackra bilder! Så fint du har det.

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Så fint du har det.
Längtar efter att få besöka din fina butik. 😊

Kram Caroline

Meta sa...

Det är ju en av de roligaste sakerna med att städa, att flytta om. Växten är ju kanon fin.Har inte vågat mig på den än.
Ha en fin dag
kram Meta

Anno 1924 sa...

Vakre bilder!! Metallskapet var kjempetøft!!
Ønsker deg en herlig dag!:)) Klem

Tinas bo sa...

Bara sååå vackert!!!
Kram Tina

Tre Engler sa...

Nydelig stue du har og for et vakkert hjørnespark:)
Ønsker deg en herlig Tirsdag
Klem Merete