torsdag 7 november 2013

Häng med ut i Skogen....:))



 Igår var Jack & jag ute en runda i Skogen....:))
Tallris, kottar, granris & lingonris.
Naturens skafferi har det vackraste pyntet....
Stormen har gjort att det var enkelt att plocka de finaste av kottar...;))
Inget ont utan att det har något gott med sig! 
När jag kände mig färdig för denna gången blev det en kopp te på en stubbe....
Detta måste helt enkelt vara världens bästa jobb...*ler*...


 Finaste korgen från JDL finns i Butiken....Hmmm...smygreklam...:))
November är vacker men lite magisk dyster.....


Det bästa i livet är gratis....& galet vackert....:))
I 3 år har jag jobbat hårt för att komma hit...
Jag njuter av varje sekund att leva min dröm, det är så stort!!


Ha det bäst Alla fina Bloggisar....:))
Jag är så tacksam för att just Du besöker mig....
Ni kan även följa min vardag på Instagram;))
Klicka HÄR om Ni har lust...
(Går bra att följa även via datorn)
Finns även en länk i högerspalten.
Ikväll ska vi hämta lite vintageprylar till Butiken!


See you
Kram M


12 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken härlig dag,teet smakade väl bra där ute.Fantastiskt att kunna hämta det finaste dekorationerna gratis ute i naturen....många kramar B

Queen of Kammebornia sa...

De där stunderna i skogen är så värdefulla! Kram!

Meta sa...

Härligt att bo så nära skog och mark. Det är en stor livskvalite du har nu njut så länge det vara.
ha det gott.
Kram Meta

Syster vit sa...

Underbar natur. Kram på dig Malin du är bara bäst.
Liselott

Tre Engler sa...

Så kjempe flott natur:) ser ut som dere har hatt enkjempe koselig tur og funnet masse herlige naurprodukter:)
Nydelig innlegg under:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Anonym sa...

Verkligen balsam för själen!!
Har också varit ute en sväng med min lilla vovve, ljuvligt.. Men hade inte lika fin korg som du hade, släppa hem en blå proppfull ikea påse.. ;)
Njut av varje sekund!
Kram Marie

Anonym sa...

släpade, heter det kanske..;)

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh visst är det underbart när man tar sig ut i skogen och njuta av luften och allt härligt som kan få följa med hem. Önskar dig en fin helg/Kram Theres

Anneli Tingström sa...

Hej Malin!!
Vil bara skicka en hälsning och önska dig lycka till med butiken, låter helt fantastiskt att du får leva din dröm!!! Roligt att följa din blogg men synd att jag/vi bor så långt bort...
Stora kramar till dig och din familj
//anneli

Gabriella sa...

Åh så mysigt! Härligt det ser ut.

Miss Maple sa...

What a lovely trip to the forest.

Junda Xu sa...

20150721 junda
michael kors watches
replica watches rolex
replica watches for sale
michael kors outlet
coach outlet store online
louis vuitton sito ufficiale
gucci uk
louboutin
burberry outlet
air force pas cher
oakley sunglasses outlet
jordan femme
coach factory outlet
christian louboutin
ralph lauren polo shirts
michael kors bags
polo ralph lauren
ray bans
kate spade handbags
kate spade new york
louis vuitton
coach outlet store online
soccer outlet
jordan shoes uk
pandora jewelry outlet
michael kors handbags
gucci handbags
oakley sunglasses
ray ban sunglasses
coach factory outlet
polo ralph lauren uk
coach outlet
oakley sunglasses sale
michael kors handbags
tory burch outlet
polo outlet
soccer shoes
louboutin pas cher
ed hardy uk
air max uk