torsdag 7 november 2013

Häng med ut i Skogen....:))



 Igår var Jack & jag ute en runda i Skogen....:))
Tallris, kottar, granris & lingonris.
Naturens skafferi har det vackraste pyntet....
Stormen har gjort att det var enkelt att plocka de finaste av kottar...;))
Inget ont utan att det har något gott med sig! 
När jag kände mig färdig för denna gången blev det en kopp te på en stubbe....
Detta måste helt enkelt vara världens bästa jobb...*ler*...


 Finaste korgen från JDL finns i Butiken....Hmmm...smygreklam...:))
November är vacker men lite magisk dyster.....


Det bästa i livet är gratis....& galet vackert....:))
I 3 år har jag jobbat hårt för att komma hit...
Jag njuter av varje sekund att leva min dröm, det är så stort!!


Ha det bäst Alla fina Bloggisar....:))
Jag är så tacksam för att just Du besöker mig....
Ni kan även följa min vardag på Instagram;))
Klicka HÄR om Ni har lust...
(Går bra att följa även via datorn)
Finns även en länk i högerspalten.
Ikväll ska vi hämta lite vintageprylar till Butiken!


See you
Kram M