tisdag 26 november 2013

Julklappstips från Vackra "Vintage de Luxe".....:))



Hej på Er!
Idag blir det julklappstips här hos mig.
Det är en ära för mig att  få sälja Anna Örnbergs vackra smycken.
"Vintage de Luxe" finns bara hos oss i Butik Norregård...:))
Att det är återvinning på hög nivå älskar jag!!
Gamla vackra ting blir nya smycken.....


Halsband, armband & ringar....
Unika & galet vackra...:))


Så fina julklappar till din syster, mor, dotter eller väninna....


Denna ringen fick bli min egen julklapp...;))


I Helgen fyller Butiken 1 år....
Kan inte fatta....hur fort har det här året gått??
Jag kommer att fira här på Bloggen med att lotta ut ett av Annas fina smycken!
På söndag avslöjar jag vilket det blir!!

Anna har även en ren silverkollektion kika HÄR om du är nyfiken!
Ha det bäst:))
Kram M