fredag 20 december 2013

Årets Gran & Extraöppet idag fredag 13-17....:))



Så var det freeeeeedag....:))
Många börjar sitt jullov idag både barn & vuxna, Härligt!!
Igår kväll kläddes årets gran, enkel slinga, fattigmanssilver & små instrument....


Små tromboner & althorn finns i Butiken.
Så fint julpynt som man kan använda året om...kanske till dukningen...;))


Har letat efter en gammal Europakarta länge, svåra att hitta eller tokdyra:((
Men nu blev det en ny från Jeanne d´Arc Living istället!
 Trummorna.......är såååå fina till granen...;))
(Finns så klart i Butiken, både kartan & trummorna)
Loppad trälåda fick bli årets julgransfot....

Varmt Välkommen förbi kl.13-17....;))
Vi bjuder på glögg & peppisar....

Kram M




7 kommentarer:

fru Larsson sa...

Va fint det blev!! Trummorna skulle passa bra här hemma, har ju en trummande man ;)
Tycker kulor i fattigmanssilver är så fina, men i år blev det inga sådana i granen här hemma.
Hoppas du får en trevlig helg!

Meta sa...

Önskar dig en härlig Jul med mycket vila och en massa annat trevligt. Tack för din inspiration under det gångna året jag blir så glad av att kika in till dig.
Granen är så fin med de mindre ljusen tycker jag. Trummor är inte min grej men de är i alla fall fina.
Ha det så gott dagarna innan Jul
Kram Meta.

HWIT BLOGG sa...

Ja så ska det se ut Malin! Attans snygg gran och pynt!
Trummorna...åh vill ha! Ja det får bli ett besök snart hos dig, så är det bara...
Vilken härlig frukostträff det blev i torsdags, det gör vi om! Jag var glad hela dagen, så härliga tjejer och så mycket inspiration! Kul!
Ha en fin kväll nu...
Varm kram Titti

Tre Engler sa...

Nydelig tre og skjønne bilder:)
Ønsker deg en
RIKTIG GOD JUL:)
Klem Merete

Gabriella sa...

Så vackert! Åh vilken fin gran! Underbart med små instrument:)

Johanna sa...

Trummorna blev jag väldigt sugen på!

God Jul!

Kram Johanna

Goa sa...

ljuvligt vackert vännen min <3

Stor varm julkram till er alla