tisdag 17 december 2013

Att bestämma sina dagar....:))



Numera är jag min egen....
Jag bestämmer när jag ska jobba & när jag ska vara ledig....
Som på fredag, då har jag lite extra Julöppet 13-17...bara för att jag vill....;))
Det är en skön känsla att jobba hemma men även en stor omställning!
Gäller att lära sig det här med vad som är lagom....
Jag njuter & är tacksam att jag kan prova på genom att vara tjänstledig:))



 

Tänk så många år som jag längtat efter detta....
Det är så overkligt, får nypa mig i armen ibland....;))

Kram M



7 kommentarer:

kråke sa...

Åhh vad härligt goa Malin, är så glad för din skull!:)))

Stora kramen:))

Kråke

Anonym sa...

Det är du sannerligen värd!!
Kram Nettan

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Det låter ju ljuvligt att själv få bestämma. Kan tänka mig att det kan vara svårt att veta vad som är lagom när man jobbar med sin dröm. :)

Kram Caroline

Snertne sneller og små nøster sa...

Herlig :-) Og så godt at du kan gjøre det du har mest lyst til :-)

Nå har jeg sittet her og sett på bildene dine, og de var så nydelige og ga meg en deilig ro - tusen takk :-D

Ha det godt - klem Siv

Meta sa...

Det är dig väl unnat att göra som du vill. Du har slitit en massa för att komma dit. bara att gratulera.
Ha en fin mitt i veckan
Kram Meta

Anonym sa...

Häftigt!! Nu är du Där!!
Önskar dig allt gott!

Kramelikram Marie :)

Tre Engler sa...

Høres utrolig herlig ut også får du gjøre det du liker best:)
Nydelige bilder med masse inspirasjon:)
Klem Merete