tisdag 10 december 2013

Att ta beslut....



Ibland känns det som att allt är för bra för att vara sant....
Så händer det något som får oss att tänka på vad som är viktigt.


Jag har tagit beslutet att förlänga min tjänstledighet & har fått godkänt...*ler*...
Känns fantastiskt att få möjligheten att driva Butiken & verkligen känna efter;))
Till den sista april ska jag fundera på vad som ska hända efter det....


Gäller att göra det man vill om man har möjligheten....
Jag kanske är galen men det är nu eller aldrig.....:))

Tack för att Ni så troget tittar in....
Ni gör mina dagar 

Kram M



22 kommentarer:

Cat sa...

Jamen gud vad roligt, vad glad jag blir ;-) Grattis!
Ses snart, hoppas jag (och utan maken den här gången)
Ha de gott. Kram, Catarina

Gårdsjenta sa...

Nydelige bilder :)

Så gott som sa...

Jag tycker att du gör helt rätt! Lycka till :)

VisitCarolina sa...

Spännande! Stort grattis. :)
Mvh Carolina

HWIT BLOGG sa...

Du gör helt rätt...följ ditt hjärta!
Kram Titti

Syster vit sa...

Åh va kul det låter. Det som känns bra i magen är bra för hjärtat
Kram Liselott

toves sammensurium sa...

Go for it girl!!!!
Du er så dyktig!!
Toveklem:)

Min KuriÅsa Värld sa...

Det kommer att gå alldeles galant, så duktig som du är på det du gör! Man måste våga för att komma nånstans, och det visar du med den äran! Bra gjort:)
Kram Åsa

Anonym sa...

Så härligt Malin!!
Är så glad för din (o dina kollegor Jack & Frejas) skull..;)

Ett Stort Lycka Till!
Njut!
Kram Marie

Gabriella sa...

Så vackra bilder! Känns det rätt i hjärtat så brukar det ju vara rätt. Men kan tänka mig att det ändå är en del att fundera kring såklart.

Ambienti sa...

Vad roligt! Grattis, det kommer säkert att gå jätte bra! Jag vill så gärna besöka din butik, men tyvärr kommer vi sällan "längre upp" än till Karlskrona där mamma bor nu. Jag får verkligen se till att det bli av nu till våren...och tills dess njuter jag av alla dina vackra biler!
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram
Christina

G:a Affären sa...

Med dina fina bilder och mina tankar i mailet så blir jag glad att läsa det här inlägget. Så bra att du får mer tid på dig! Theverandan kommer också så småningom att tillföra mycket.
Kunder idag handlar inte enbart, vi behöver upplevelse och inspiration, som det finns i massor av i Butik Norregård!

Kramar
Cia

Anonym sa...

Åh va glad jag blir för din skull,då kan du känna och fundera lite till.Perfekt...kram B

Anonym sa...

Lycka Till Malin

/Anita

LantlivsAnette sa...

Men vad härligt, man lever bara en gång och då ska man baske mig ha roligt också..kör så det ryker det kommer att gå så bra jag lovar !! Jag har ju hoppat av chefskarusellen åt stora företag och jobbar nu i butik och det är såå roligt varje dag, och det hade jag inte innan kan jag lova roligt alltså, trygghet och lön jaa visst, men nog är det bättre att må gott här i livet...Kraaaam Anette

Norrfrids Eija sa...

Helt rätt att följa sin intuition och det som känns bäst Malin! Det här med inredning är ju en hjärtefråga för dig, då blir det bra också det syns långa vägar. Lycka till med butiken nu! Själv har jag nyligen sagt upp mig från mitt trist jobb,nu får det bära eller brista!

Anonym sa...

Malin, du gör helt rätt!!! Är såååå glad för din skull.
Kram Marie J

Lena sa...

Så klart du gör rätt !
Lägg tid och ork på det du brinner för.
Lycka till !

kråke sa...

Åhh vad glad jag blir vännen!:)) Vá lycklig och kör så det ryker!:))

Bamsekramen kråke

hemma hos lilla mej sa...

Tycker du gör helt rätt följ dit hjärta .Lycka till .Kramar Rita

Heléns Gott o Blandat sa...

Önskar dej lycka till!! Så himla roligt att få testa det man brinner för!! Du gör helt rätt!! Man lever bara en gång!! <3
Kram Helén
Ps. Kommer nog en runda på lördag!! Ds. :-)

Anonym sa...

Hej Malin,
Grattis till din tjänstledighet! Jag tycker du gör helt rätt! och det är ju många som tycker kan jag läsa här.
Mycket intressant!

Ha det gott/Kristina