tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År.....:))



Så var det NyårsAfton...:))
Känns inte alls länge sedan det var det....
Året har gått såååå fort!
Har varit ett helt fantastiskt år för mig....:))


Alla möten i Butiken & att få göra något jag drömt om....
Jag njuter;))


Det har ju även varit väldigt tufft....
Med två jobb & allt vad det innebär att driva Butik.
Vissa dagar har jag varit galet trött....
Men nu är jag tjänstledig & har tagit igen mig lite;))

Jag vill Önska Er Alla ett riktigt Gott Nytt År!!!!
Hoppas Ni vill fortsätta följa min Dröm....;))

Kram M



13 kommentarer:

Meta sa...

det är ju såå härligt med drömmar som slår in och kanske till och med blev lite bättre an väntat.
Ha ett Gott Nytt ÅR och lycka till med butiken!
På återseende 2014
Kram Meta

G:a Affären sa...

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig Malin!
Såklart jag fortsätter följa Norregård. Och kanske jag övervinner alla mil och kommer som kund under året.

Varm kram
Cia

Shabby Homedreams sa...

*˛˚ღ •˚ ˚˚ ✰* ★
˚. ★ *˛ ˚♥* ✰
╔═════════ ೋღ❤ღೋ ══════════╗
║*˚♥˛˚ღ •˚ ˚˚ ✰* ★
║░ٌٌٌӇ░ٌٌٌƛ░ٌٌٌƤ░ٌٌٌƤ░ٌٌٌƳ ░ٌٌٌ░ٌٌٌƝ░ٌٌٌЄ░ٌٌٌƜ░ٌٌٌ░ٌٌٌ Ƴ░ٌٌٌЄ░ٌٌٌƛ░ٌٌٌƦ░ٌٌٌ!░
╚═════════ ೋღ❤ღೋ ══════════╝
*˛˚ღ •˚ ˚˚ ✰* ★
˚. ★ *˛ ˚♥* ✰

Best Wishes for 2014, Kram Mary

Vida sa...

Gott nytt härligt 2014 vill jag önska dej och din familj;)

det har varit ett äventyr och en glädje att få följa dej här på dina sidor ;)
champagnekram

Vidamerchampagneåtfolketkram

The Secret Garden sa...

Gott Nytt ÅR!
Och jag är så glad för din skull att du fått möjlighet till dina drömmar.

toves sammensurium sa...

Så tilfeldig...jeg har nettopp vært og gått tur med våre hunder og kom til å tenke så lyst jeg hadde på knitrende ferske nydelige tulipaner.Men selvsagt er alle butikkene stengda og jeg må nok vente til 2014 - men jeg fikk iallefall njute bildet av dine fine!! :))))
Nydelig bukett på bordet ditt.
Og så er jeg så glad på dine vegne som har fulgt DIN drøm og får det il ...det er inspirerende og viser at det går an!!!
Det blir nok et spennende herlig år for deg fremover -
ønkser deg alt godt og takker samtidig for all fin inspirasjon i 2013!

Toveklem :)

Anonym sa...

***Önskar Dig o Din Familj
Ett riktigt Gott Nytt År!!***

Glittrande kramar Marie :))

HOS JORUNN sa...

Gleder meg til å følge deg videre i 2014!

⋰⋱★Godt Nytt År★⋰⋱

Klem Jorunn

Margareta sa...

Gott Nytt År!!!
Alltid lika roligt att titta in på din blogg!Du är fantastisk,med många järn i elden.
Jag hoppas verkligen att under 2014, få tillfälle att besöka din butik.

Kram Margareta

Carolina Mia sa...

V novém roce 2014 nechť Ti na cestu životem září jen ty správné hvězdy a když budou padat, nechť Ti splní všechny touhy a sny. Věrka ♥

Gabriella sa...

Härliga bilder!
Gott Nytt År till dig:)

Anno 1924 sa...

Skjønne bilder! Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! Klem

Anonym sa...

Ja du Malin,vilken framgång du haft med allt!Det kommerbara att fortsätta.Önskar dej ett gott 2014 och att du fortsätta leva din dröm.......Vi är mångasom med glädje följer dej o som bara älskar din butik.Kramis från Lopploellan