tisdag 24 december 2013

Julhälsning från Norregård.....:))



Dags för årets största Afton....:))
Jag älskar Julen!!!
Kanske för att jag är en sån riktig hemmakatt....
Bara mysa med nära & kära;))


 Inte utan mitt granris....
Tänker att jag ska förnya mig...men skogen har det vackraste pyntet:))
Med några vackra ljusstakar, hyacinter & juläpplen är jag nöjd....


Vi sitter på Verandan & börjar med grötlunch.
Julbordet tar vi framåt kvällen, det är så bra att slippa stressa innan Kalle Anka:))
Sen blir det tomten....*ler*...


Är så glad för min vinterbonade Veranda....


Kandelabern är en skatt från Provence...:))
Inhandlad på sommarens semester....


Min J donar i köket....;))


Med årets gran vill jag....
Önska Alla mina läsare, våra kunder & Alla jag känner en...
RIKTIGT GOD JUL!!!

Nu måste jag fixa det sista innan gästerna kommer kl 13.00:))

Kram M


11 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Tittar in för att önska dig en mysig julafton.
Kram Agneta

VisitCarolina sa...

God jul även till dig! :)

LOPPISLIV sa...

Mmmmm så vackra stämningsfulla bilder Malin, din jul ser underbar ut!

God Jul önskar jag dig!
Kramis Paula

Hulda sa...

Så vakkert hos deg. Nydelig i glassverandaen, også flott dekket bord. Likte grandekorasjonen på bordet. GOD JUL!

Anne sa...

Bonnes fêtes de fin d'année à vous et les vôtres!
Que ce moment magique et chaleureux vous apporte joie et bonheur!
Merci pour votre joli blog,

Amicalement
Anne

G:a Affären sa...

Din dukning är så vacker och jag gillar benämningen hemmakatt, det är jag också!

En riktigt GOD JUL önskar jag dig!

Kramar
Cia, med halsbandet på

HWIT BLOGG sa...

Det är bara du som kan få till ett så mysigt julbord! Där hade jag också velat äta gröt :)
Önskar dig den bästa av jular...ät, mys och njut av stillheten...
Varm kram,
Titti

Anonym sa...

En riktig God Jul o önskar er en mysig Juldag!!
Kramar Marie

Meta sa...

Så härligt ni har det med verandan. En riktigt God fortsättning önskar jag er.
Kram Meta

artemanoCReativ sa...

Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo!

What a wonderful decoracion, I like it.

Mil besitos navideños, Christl

Gabriella sa...

Åh så vackert hos dig! Vilken härlig dukning. Önskar dig sköna, lugna juldagar!