måndag 30 december 2013

Ny Kärlek.....:))



Idag har jag varit så galet trött....
Inte konstigt när man ligger & läser hela natten....;))
Min dotter AMY av Mitch Winehouse.
Han gjorde verkligen allt för att rädda sin dotter men....
Vi vet alla hur det gick. Såååå sorgligt:((


En ny kärlek har fått flytta in i mitt lilla terum...:))


Imorgon är det Nyårsafton & vi blir 22 st som firar i Norregård:))))
Vi fixar efterrätten & dukar, maten är beställd.
Känns skönt när vi är så många!

Trevlig Kväll....;))

Kram M



10 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

men det är ju sååå härligt när man hittar en så bra bok att man vill läsa hela natten. Hoppas att ni får en riktigt underbar nyårsafton
kram Gabriella

Syster vit sa...

Så skönt att slippa göra maten. När vi har gäster gör oftast P maten och jag efterrätten och dukning mm. Dukningen är ju så kul och kan ju ta lite tid ;))). Önskar dig ett härligt Gott Nytt År.
Kram Liselott

Hanna sa...

Gott nytt år!
Önskar jag dig
Kram
Hanna

Tre Engler sa...

Ja, gode bøker er vanskelig å legge fra seg:)
Vil bare takke for året som har gått og gleder meg masse til å følge deg videre i 2014:)
Ønsker deg og dine et
RIKTIG GODT NYTTÅR:)
Klem Merete

Fröken i Söder sa...

Bra med lite boktips! Hoppas du får en härlig nyårsafton!/Stina

HWIT BLOGG sa...

Hej Malin!
Ja jag är också sååå trött, jag läser En man som heter Ove, väldigt rolig! Men man borde ju sova istället hi hi...
Ja nu är julen över och ett nytt år väntar, spännande!
Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Varm kram Titti

Meta sa...

Mycket smart tänkt med hämtmat. Önskar dig Ett Gott Nytt År.
Kram Meta

LantlivsAnette sa...

Den boken måste jag nog läsa..ha nu ett Gott nytt år, Kraaam Anette

Ellinor sa...

Det var såå trevligt att få besöka din butik. Fylld av inspiration kom jag hem och började pyssla med ljusstakar och annat. Ljusstakarna jag köpte blev perfekta!
Skönt att beställa hem mat. Jag har sallad på min lott då vi kör lite knytis. Gott nytt år!
Kram
Ellinor

Ekenäsliv sa...

Hu så sorglig bok!!
Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig!!
Kram Anna