torsdag 30 januari 2014

Frustrerad....:((



Ni som känner mig vet att jag lider av värk i nacke, axlar & huvud till & från....
Förr hade jag även migrän men det var flera år sedan nu.
Nu är det spänningshuvudvärk som oftast varar mer eller mindre i upp till 3-4 dagar....
Nu är det 3:e dagen jag kämpar på & försöker låtsas som den inte finns där....:((
Blir galet frusterad & försöker vila men det går en liten stund sen är jag uppe igen....


Det är så mycket jag vill/behöver göra....
Har provat alla olika sorters huvudvärkstabletter men inga hjälper.
Idag läste jag att man ska inte ta några då det kan förvärra istället.....
Var hos naprapaten förra veckan & ska på massage på tisdag.
Jag gör verkligen allt för att underhålla men det hjälper visst inte....
Nu när jag fått gnälla av mig...om Ni fortfarande har orkat läsa hit....
Undrar jag om Du har någon erfarenhet eller några tips att ge mig?


Kram M