måndag 27 januari 2014

Härinne ska jag.....:))



Ny vecka & nya tag....:))
Idag blir det lite halvtrista bilder från min nya arbetsplats....*ler*....
Senaste projektet här i Norregård.
J & F har fixat mig en liten målarverkstad!
Den är nästan klar...skulle varit lite färg på väggarna oxå.
Men jag måste komma igång så det får bli till våren....hmmm


 Det är iaf isolerat så jag slipper frysa...
Här ska jag måla & ge nytt liv åt möbler som hamnar i Butiken:))


 Gillar mitt förvaringsskåp som innehåller det mesta jag kan behöva...:))
Slipmaskiner, värmepistol & färg m.m.


Ska fixa & göra lite mysigt här men det får bli när jag hinner & har lust....:))
Kommer tillbringa mycket tid här framöver & då vill jag ju trivas så klart!
Så länge vilar jag ögonen på mina pardörrar.....

Ha en trevlig kväll Alla Bloggisar...;))
Kram M




7 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer bli en fin fin "snickarboa" kan jag tro!!
Vilka pardörrar sen, inte fel att kolla på dom så länge.. ;)

Kram kram Marie

Designe sa...

Så härligt och praktiskt med ett sånt rum! :) Till å med fina pardörrar har du! Äsch..färg på väggarna..det hinner du sen!
Lycka till med målarprojekten!
kram

Cat sa...

Men woaw vad mysigt!
Ha de gott. Kram, Catarina

Meta sa...

Lycka till med nya projektet
Kram Meta

Jody and Stan sa...

Beautiful Blog! New Follower!
Hugs,
Jody

Anonym sa...

Hej Malin,
va kul med en egen arbetsvrå. ser fint ut! ser fram emot att se dina alster....
Kram K

Anonym sa...

Vad roligt att få ett målarrum!Vilka finfina dörrar med..kul med såmånga projekt.Kram Lopploellan