måndag 20 januari 2014

Idag visade sig solen....:))



Idag har den varit framme litegrann....solen:))
Denna efterlängtade vintersol!
Blev en riktigt kall, blåsig uppfriskande prommis idag.
Vindarna håller fortfarande i sig....


Riktig vardagslyx med en kopp varmt te när man kommer in igen.....:))
Lite bläddrande i nya kataloger har det blivit i e.m Affaris är så trevlig tycker jag!
Ska lägga en beställning snart när jag lyckats välja klart....
Känns bra att ha sett alla pinaler på mässan:))
Midsommar på uppslaget här.
Känns vääääldigt avlägset nu.....

Ikväll blir det lite mys med fina Vänninor...:))
Ha det bäst!!

Kram M



4 kommentarer:

Meta sa...

Det gäller att se framåt nu annars går vi nog under i grådasket
ha en fin vecka
kram Meta

Vitt hus med svarta knutar sa...

Underbart med solen! Morgonen var klar här så jag var tvungen att titta på klockan två gånger när jag åkte till jobbet, trodde nästan jag var en timme försenad för att det var så ljust. Ha en mysig kväll!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Vilka bilder , katalogen verkar var urläcker.Ha så trevligt ikväll..vi hörs kram B

HWIT BLOGG sa...

Åh den katalogen skulle jag vilja se mer av...ser ut att vara mycket fint där!
Ha en fin kväll!
Kram Titti