onsdag 15 januari 2014

Minst 5 Bekymmersfria år.....



I helgen gick Butikens luftvärmepump sönder.....grrrr....
Har varit så nöjd med den!!!
För att hålla nere kostnaderna innan vi öppnade valde vi att köpa en beg.
 Eftersom vi fick ett bra tillfälle.
 Inte gammal alls....
Men ibland har man helt enkelt otur!!!!!
Så idag har det installerats en ny & jag väljer att se det som
att jag har minst 5 bekymmersfria år med värmen:))
Istället för att tänka på vad det kostar....
Jag har inget val & det är bara att gilla läget.

Totalt ointressant för Er så klart....
Men en fråga jag ställer mig ofta är faktiskt hur mycket jag ska dela här på bloggen.
Hur privat jag ska vara & vad Ni egentligen vill läsa....
Många av Er läsare som hälsar på mig "känner" mig & jag har ingen aning om vilka Ni är!?
Mycket märklig känsla....

Tack för Alla kommentarer i gårdagens inlägg, så kul att läsa:))
Ni gör min Dag!
Ikväll har vi Öppet som vanligt kl.16-19.
Varmt Välkommen;))
Ni behöver inte frysa....

Kram M