fredag 3 januari 2014

Tankens Kraft....:))



Hej på Er:))
Har Ni tänkt på vad våra tankar kan göra?
Jag är så säker på att det är våra tankar som formar våra liv....
Det är helt säkert att det är därför jag idag driver min egen Butik....;))
Jag litar helt enkelt till att det blir som vi tänker....
Självklart kan vi inte påverka allt, men det hjälper!!!!


Tankens kraft är stark & vi blir så klart mer tillfreds när vi tänker positivt:))
Jag har kommit en bra bit på vägen när det gäller att sortera bort det negativa....
Jag gör numera mina egna val & känner efter vad det är jag vill innerst inne!
Det har tagit många år för mig & visst tvivlar jag ibland....
Alla har vi bra & dåliga dagar.
Men jag vet att tankens kraft är så stark om vi låter den vara det....


Nu har jag någon kär i min närhet som går igenom tuffa behandlingar....
Jag väljer att tänka positivt för jag vet att det hjälper.

Ha en bra fredag Alla fina Bloggisar;))
Kram M