fredag 3 januari 2014

Tankens Kraft....:))



Hej på Er:))
Har Ni tänkt på vad våra tankar kan göra?
Jag är så säker på att det är våra tankar som formar våra liv....
Det är helt säkert att det är därför jag idag driver min egen Butik....;))
Jag litar helt enkelt till att det blir som vi tänker....
Självklart kan vi inte påverka allt, men det hjälper!!!!


Tankens kraft är stark & vi blir så klart mer tillfreds när vi tänker positivt:))
Jag har kommit en bra bit på vägen när det gäller att sortera bort det negativa....
Jag gör numera mina egna val & känner efter vad det är jag vill innerst inne!
Det har tagit många år för mig & visst tvivlar jag ibland....
Alla har vi bra & dåliga dagar.
Men jag vet att tankens kraft är så stark om vi låter den vara det....


Nu har jag någon kär i min närhet som går igenom tuffa behandlingar....
Jag väljer att tänka positivt för jag vet att det hjälper.

Ha en bra fredag Alla fina Bloggisar;))
Kram M




7 kommentarer:

Anonym sa...

Håller alla tummar jag har att behandlingen fungerar även denna gången. Kram Carina

Meta sa...

Nog har du så rätt: om vi bara kunde ta till oss det positiva i vår närhet och skippa alla energitjuvar.Det kanske skall bli ett tema för oss detta nya år??!!
Tänker på dig och de dina Önskar att allt går bra.Det är en tuff sak att gå igenom.
Kram Meta

HWIT BLOGG sa...

Malin…du hade inte kunnat sätta bättre ord på allt jag känner! Tankens kraft, vilja och det positiva tänkandet…plocka bort allt det där gråa, missunnsamma tänket och trista energierna, ja det är då saker och ting börjar hända!
Att glädjas och ge energi…det är en fantastisk gåva och gör så mycket…
Hoppas allt går väl igen denna gång, tänker på dig!
Stor varm kram
Titti

Källeboda lantliv sa...

kloka ord ...så sant ! tankens kraft ! det tror jag på ...kreativ insikt ar massor av hjälpmedel ..carolina gårdheim är ett energiknippe å hjälp påvägen ..träffade henne i stockholm på en workshop ...vilken kvinna ...sådana behöver vi ...styrkekkramar till din nära å kära vän ..kram jeanette

House and Garden by Bia sa...

Tack för det min vän....tankens kraft är stark...det stärker mej när jag nu tänker öppna en loppis på gården....och jag känner o tror att det kommer att gå jättebra...tankens kraft......;)
Kram bia

Gabriella sa...

Så fint och klokt! Jag tänker på min morfar och mormor och hur de kämpat och tagit igenom sig en del svåra saker, och hur de alltid med glatt humör och sina positiva tankar hjälpt dem att se så positivt på livet. Inte konstigt alls att morfar fyllde 90 i slutet på november:)

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin!!! Sitter här o nickar igenkännande det är ju precis som du skriver....man måste tänka positivt..jag har oxå den förmågan att vara negativt o målar "fan" på väggen...Men mitt nyårslöfte blir att försöka ta bort de negativa tankarna o människor som är negativa o elaka...man behöver inte dem...de tar för mycket energi från en....o jag har nog sagt det förr men jag är så imponerad över din o din familjs resa med Butik Norregård...att våga det gillar jag!!! Ha en fin fortsatt helg kram från Maja