tisdag 21 januari 2014

Vinter....:))



Nu går det åt massor av ljus & eldas många brasor i Norregård....:))
Känslan att komma in rosig om kinderna efter en kall vinterprommis är oslagbar.
Japp, jag är en vintermänniska....;))


Mycket svartvita bilder på bloggen nu....
Har väldigt svårt för starka färger för tillfället.
Jordnära, naturliga & lugna färger vill jag ha...:))


Jag ser det mesta som inredningsdetaljer i vårt hem...
Även veden...;))

Ska nog ta & kasta ut granen ikväll, den är fortfarande kvar.....
Kram M






3 kommentarer:

kråke sa...

Hej fina! Ja här eldas det oxå för fullt:) Gillar oxå de naturliga färgskalorna att gotta in mig i:) Ja du, det var ju du som lurade in mig på IG så nu får vi väl se hur jag ska komma undan detta;)) haha nog sprudlas det alltid:)
Kram du rara härliga, får ta mig en sväng runt Norregård snart för att bunkra upp med inspiration❤❤❤

Kråke

LantlivsAnette sa...

Sååå fina bilder från ditt vackra hem ! Kraaam Anette

Syster vit sa...

Den starkaste färgen här är några gröna sifoner annars har jag också lite svårt för starka färger. Inget som sticker i ögonen här inte :)).
Ser härlig ut hos dig, ska snart gå en promenad ner till havet. Där är lika magiskt vackert på vintern som sommaren men på ett annat sätt liksom.
Kram Liselott