fredag 7 februari 2014

Färg eller Svartvitt....??



Freeeedag, en regnig sådan här i Smålandia....
Känns som jag klagar på vädret varje dag....men det är med all rätt!
Idag har jag varit i lilla tamburen nedanför trappan & fotat....;))
Varannan färg & varannan svartvit, vilka bilder gillar Ni bäst?
Vore kul att höra Er åsikt;))




Jag vet vilka jag gillar bäst....:))
Dom svartvita, vet inte om vädret påverkar mig...
Eller kanske för att de döljer sån't som sticker mig i ögonen.
Som golvet (färgen)....*ler*....

Ha en det gott!!
Kram M



9 kommentarer:

Syster vit sa...

Ni har en sådan varm känsla i huset och den tycker jag kommer fram bäst med färg men det är snyggt med svartvitt också... ibland :)))
Kram Och fin helg till dig.

Meta sa...

Svart vitt på håll och färg på nära. så tycker jag
Ha en fin helg och lite hopp om sol såg jag igår undrar hur det ser ut idag hihi
Kram Meta

Sabelhagens Olivlund sa...

Jag gillar de i färg, för jag gillar de mjuka färgerna med bruna inslag.
Jättefint!
Kram Maria

Min KuriÅsa Värld sa...

Bilderna är mer harmoniska i färg, det ger en mer värme än i svartvitt! För övrigt tycker jag att dina bilder alltid är så fina!
Kram Åsa

HWIT BLOGG sa...

Färg ger mer liv till bilderna men svart/vitt är också snyggt...blanda efter humör! Jag gillar båda!
Önskar dig en skön helg Malin...
Varm kram,
Titti

Goa sa...

Svartvitt är nog vädret baby :)
Det är vackert och lämna er fråga på nåt sätt.
Men dina färger = LOVE!
Så jag föredrar dem. Precis så som livet är.

Stor varm KRAM till dig min käraste Malin.
Saknar dig <3

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag gillar de i färg...bilderna med den mjuka bruna färgskalan får mig att tänka på sepiafärgade bilder, något som jag gillar. Ha en fin helg!
Kram,
Regina

Gabriella sa...

Fint med båda, men min favorit är de i färg:) Ha en härlig helg!

Anonym sa...

Gillar faktiskt de i färg bäst...fast jag trodde jag var en svartvit person?!
Fint allt vilket som!
Ska se om jag kan få ut N i helgen att titta på soffan!
Kram! Nettan