tisdag 4 februari 2014

Idag blir det en bra dag....:))



Hej på Er!
Ska snart ge mig iväg på efterlängtad massage....:))
Kan behövas efter förra veckans huvudvärk!!!


Igår kväll var det kaos i Norregård....
Det gick en propp...hur många tror Ni jag har bytt? Nada....såååå pinsamt....
En dag är J borta & jag letar febrilt efter proppar & nyckel till proppskåpet!
Sen bestämde jag mig för att bryta strömmen då det bara är halva huset som lyser...
När jag slår på strömmen igen går larmet.....F & jag försöker stänga av men det GÅR INTE.....
Till slut....efter att vi båda är döva stannar det av sig själv.

Tack för hjälpen R & B...;))

Idag ska det bli en bra dag!
Kram M


8 kommentarer:

Malin`s Diner sa...

Oops, men det löste sig ändå, till slut.....På jobbet har vi installerat en spisvakt som ska larma när det blir för varmt på plattan. Meeeen, något är fel det larmar bara man sätter på plattan. Elektrikern som installerade det vill inte ändra, eftersom det är europiskt standard på det han gjorde. Lagar de inte mat i andra delar av Europa? ;-)

Kram kram

Syster vit sa...

Är det inte så typiskt att det ska hända något när mannen är borta. Här är det också mannen i huset som springer runt och fixar när strömmen går hihi.
Kram Liselott

Pemsplatser sa...

Oj, ja det låter lite smått kaotiskt. Skönt att det stannade i alla fall:) /Emma

Ekenäsliv sa...

Ha ha ha, ja det hoppas jag verkligen att det blev. Med massage hade du ju bra förutsättningar;)
Kram Anna

Bonjade sa...

Lovely......touch of spring.

Love your collection.

Fine evening

Anonym sa...

Häääärligt med massage.....hoppas att den gör nytta.Kram B

Anonym sa...

Häääärligt med massage.....hoppas att den gör nytta.Kram B

Gabriella sa...

Så vackert på dina bilder! Vilken tur att det löste sig tillslut.