måndag 3 februari 2014

Svarta ramar kanske.....:))



Jisses, idag är det dimmigt med stort D i Smålandia....
Jag befinner mig i min lilla målarverkstad så jag slipper se eländet.
När jag står därute funderar jag på att hänga upp mina svarta ramar igen:))


Har ett gäng som varit undanstoppade ett tag.
Några nymålade oxå, får se vad det kan bli av detta....;))

Grääääsänka är jag denna veckan då min J begav sig till Budapest igår....
Längtar redan till han är hemma igen, jag vill ha de mina nära...;))
Frågade om han inte kunde ge sig ut & loppa lite när han ändå var där....
Men det ville han inte...huuuuur kan man låta bli...*ler*...

Nehe, back to work....:))
Kram M





3 kommentarer:

Jenny sa...

Så fint med gamla ramar!Vi var till Budapest för snart ett år sedan, dit skulle jag gärna återvända, härlig stad!

/Jenny

Tess på Tilda och Mamma sa...

Även här finns det ett helt gäng med svarta ramar som väntar att jag ska orka ta fram svart vita kort på barnen. Måste nog ta tagi det innan våren.
/Theres

Sallys hus sa...

Hej hej!
Vilka fina ramar. Härligt med en målarverkstad. någonstans att hållas..;)
Underbara bilder som alltid från dig och i vår/sommar ska jag ner till Kalmar o hälsa på en bloggvän.. då ska jag ta mig en tur till din fina butik på samma gång..;)
Jag vet precis hur du känner... det är supertrist o vara ensam hemma o man längtar o längtar..
kram Katarina