torsdag 27 februari 2014

Trägolvet är på plats....:))



Hej!
Hoppas Ni har en bra torsdag, hos oss är det rörigt värre....
Men inget ont utan att det har något gott med sig!
Golvet är på plats....:))
Det kommer bli sååå bra!


Nu ska det kvistlackas två gånger & strykas 3 gånger med linoljefärg:))
Det kommer att ta ett tag innan vi kan använda köket igen....
Marie, det går utmärkt att kombinera trägolv & golvvärme.
Hoppas allt är bra med Dig;))


Projekt hall pågår ju oxå....;))
Har rollat väggarna 1 gång, blir minst 3 gånger innan jag är klar.
På lördag ska J sätta pärlspont i taket, blir mindre kul i snedtaket över trappan....
Sen blir det måla, måla måååååååla...
Vi har inte mindre än 4 dörrar i den här lilla hallen!


Har slipat & kvistlackat 2 gånger på min pärlspont längs trappan...;))
Hur blev det då med tapeterna jag visade härom dagen???
Väggen Ni ser här ska gipsas & få en fototapet.
Det är en bild som F tagit & jag är så spänd på hur det ska bli.....
Övriga väggar blir alltså vita.
MR PERSWALL har så mycket fint, eller kan du göra som vi välja eget motiv:))
Klicka HÄR kommer du till deras sida!
Fortsättning följer av denna renovering......

Har fått första lilla ordern från Strömshaga idag.
Ny leverantör hos oss som jag valde ut på Formex i januari...:))
Klicka HÄR om du vill kika på deras sortiment!

Jisses, blev en hel uppsats idag oxå....
Ha det Gott!

Kram M