måndag 10 februari 2014

Utlottning.....:))



Vi börjar nya veckan med en utlottning....:))
Måste fira att vi tillsammans har passerat 1 miljon besökare!!!
Har bestämt mig för att lotta ut en linnegardin från Jeanne d'Arc Living.
Har två som draperier här i Norregård...;))
En i köket mot tvättstugan & en som jag kan dra för platttv:n med...
Är så nöjd med dessa!!

 


Alla kan vara med...:))
Du som inte har någon blogg skriv en kommentar & glöm inte mailadressen.
Du som har blogg får gärna länka (med den sista bilden) så får du två lotter...
Vinnaren drar jag söndagen den 23/2.

Lycka till!!!
Nu ska vännina B & jag åka en runda...;))
Kram M



100 kommentarer:

Dronninghuset sa...

Åh, så nydelig. Hadde passet perfekt her hos oss.
.-) ha en fin ny uke.
klem TOVE

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i din fina utlottning!!! hälsn.Annika hosaby@live.se

Tinis vita hem sa...

Grattis till besökarantalet!
Gardinen är helt ljuvlig :)
Jag länkar och hoppas på tur med 2 lotter :))
kram Tini

Anonym sa...

Hej, jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina gardinen, följer även din fina och inspirerande blogg häls agneta s
min e mail adress är angebo@aland.net

Anonym sa...

Hei hei.

Hyggelig at den fine bloggen din har passert 1.mill besøk. Det er vel fortjent!
Ønsker deg en fin dag, og deltar gjerne i trekningen.

Klem fra Anne-Britt
mail: vipaadalheim@hotmail.com

Anneli Mellstrand sa...

Grattis till så många besökare

Vill gärna vara med i utlottningen har lagt upp bild i min blogg o länkat hoppas nu på tur med två lotter
//Anneli

Anonym sa...

Hej,
Vad roligt det är att titta på din blogg, med alla jättefina bilder på inredning ,precis i min smak.
Skulle bara önska att butiken låg närmare där jag bor så man fick göra besök och handla.
Lite långt bort när man bor i Stockholm, får väl planera in under en semestertripp.
Gardinerna är underbara.
Ha en trevlig dag Ingela.
ingela.blomquist@comhem.se

lisashus sa...

JÄttefin gardin och jag är gärna med och länkar på min blogg, såklart!
Kram
Lisa

Anonym sa...

Hej Malin och grattis till besökar rekordet! Helt fantastiskt! Jag vill gärna vara med i din utlottning.
kristina.skuteryd@hotmail.se

kram Kristina

Anonym sa...

Hejsan
vill gärna vara med i utlottningen
har ju varit hos dig en gång men längtar att kunna köra dit igen det får bli till våren när vädret är fint o vi kan fika på din härliga veranda
smullis7@hotmail.com

Cat sa...

Jamen gud så fin utlottning. Åhh de gardinerna sen :-) passar som handen i handsken i vår matsal.
Jo just det! Jag länkar så klart.
Ha de gott. Kram, Catarina

Frida sa...

Grattis till en en miljon besökare :) Jag vill gärna vara med i denna fina utlottning. Länkar på min blogg.
Ha en fin vecka!
Kram Frida

Anonym sa...

Hej!
Så fint du/ni har och fin butik!
asa.justegard@nybro.se

Anonym sa...

Hej Malin,
Vill gärna var med i utlottningen.
Nu var det ju flera veckor sedan jag var i butiken måste skärpa mej ;)
anita.klevtun@telia.com

Himlakull sa...

Hej o grattis till så många besökare! Jag vill gärna vara med i utlottningen och givetvis länkar jag till din sida på min blogg för att få chans på två lotter! Hälsningar Pernilla

franmyllan sa...

Grattis till en miljon besökare! Stort! Klart jag provar lyckan i din utlottning :)
Kram!

Sabelhagens Olivlund sa...

Grattis till alla besökare, du har en jättefin blogg.
Vilken fin linnégardin, vill gärna vara med.
Jag länkar från min blogg och hoppas på tur.
Kram Maria

Mira sa...

Grattis Malin.

Liker godt lin så håper på vinnerlykke, med mitt 1 lodd.

Ha ei fin ny uke Klem,

Anonym sa...

Jättefin. Vill gärna vara med i utlottningen. gunillaahlander@hotmail.com

Anne-Mari Gabrielsen sa...

Jättefin gardin, jag tar en lott! annemarigabrielsen@gmail.com

Marianne Lönnqvist sa...

Hej! Jag är gärna med i utlottningen.
Kram från Nanne
nanne.lonnqvist@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Klart jag vill vara med och tävla!!
Snygga gardiner ju!
Puss och kram från Nettan i Fåglasjö.

Lenas trädgård sa...

Hej, jag vill gärna vara med i din utlottning! Kan man ha sån tur att få en sån underbart vacker linnegardin, tro!?
Håller tummarna o GRATTAR till din välbesökta blogg! (jag är en flitig besökare själv här!)
kram Lena

Anonym sa...

Fina Malin!

Klart du ska fira - över en MILJON besökare! Men det är inte alls konstigt, med en sådan mysig blogg som din!
-Lycka till i fortsättningen!

Kram Sara
sara.lager@hotmail.com

Anonym sa...

Grattis till alla besökare!!! Vilken underbar gardin du lottar ut!!!
Klart jag vill vara med och hoppas på tur med en lott!!!
Kram Britt
Jonesig58@hotline.se

Anonym sa...

Hej Malin! Grattis till alla besökare av din fina blogg. Tänk vad mycket som hänt sedan jag tittade in hos dig första gången. Jag vill gärna vara med på din fina utlottning.
Hälsningar Marita
marita@depechemode.se

Carina sa...

Jag är självklart med :)
Grattis till 1 miljon besökare :)
Kram Carina G
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Hej Malin!Grattis till att så många kollat in till dej!!Superkul ju.De där gardinerna har jag ju kollat på o drömt om varje gång jag varit hos dej,,,så jag vill jättegärna vara med i din utlottning!!Har ingen blogg dock,,,men finns på millieabris@gmail.com,,,,Kram o grattis från Lopploellan.Håller tummarna

Anonym sa...

Hej! Jag har ingen egen blogg men desto roligare att kunna ta den tiden till att följa din blogg. Vill vara med i utlottningen av det underbart hemtrevliga gardinparet.

Anonym sa...

Glömde ange min mailadress;
blixt60@gmail.com. Hör till kommentar 10 februari 2014 kl 21:11, Anonym.

Anonym sa...

Hej Malin!
Sååå roligt att du nått 1 miljon gränsen du ska se att 2miljonersgränsen ligger inte långt borta. grattis, grattis.
Jag önskar jättegärna vara med i utlottningen.
Ha det gott / Kram Pia
piaingeli@hotmail.com

Anonym sa...

Hej. Roligt att det går bra med butiken. har följt ditt arbete med att öppna upp i ladan länge här på din blogg. inspirerande :)

linn.eriksson@live.se

Anonym sa...

Tjolaho!!
Klart jag vill vara med, sååå fina!:)
Hoppas att solen kom till Norregård idag också, det gjorde den här.. Ljuvligt!!
Kramar Marie(mopsy@hotmail.se)

Anonym sa...

Hej, jag har ingen egen blogg men följer din och några fler för avkoppling och inspiration :) Jag vill gärna vara med i utlottningen av de fina gardinerna.
Ha det gott !!
Anne
anne.nr1@telia.com

Anonym sa...

Hej!
Tack för en fin blogg med underbara och inspirerande bilder! Vill gärna vara med på utlottningen! Min mailadress är charlotte.natterqvist@bredband.net

Med vänlig hälsning Charlotte

Syster vit sa...

Grattis Malin till alla besökare, du är värd varenda en. Är gärna med i utlottningen och länkar. 2 lotter till mig.
Kram Liselott

Louise sa...

Åh vad fina! De skulle passa utmärkt i mitt sovrum :-) louise.jenninger@hotmail.com

jessica sa...

Hej
Vilken smart ideé från dig att dölja tv med en gardinen/draperiet och just den på din bild skulle passa perfekt i mitt vacka sent 1700-tals hus för att dölja tv :)

Hur har du fäst den i taket? för att dölja din tv?

Jag följer din blogg varje dag, många vackra ting. Om jag nån gång har vägarna förbi så ska jag titta in i din ljuvliga butik (jag bor i Jämtland)

Mvh Jessica
jessicaviggesjoo@hotmail.com

jessica sa...

hej igen:)
jag glömde skriva att jag vill vara med i utlottningen av gardien.

mvh jessica
jessicaviggesjoo@hotmail.com

Anonym sa...

Klart man vill vara med på den utlottningen,grattis...Kram B

Nettan sa...

Dom är så fina, så denna utlottning måste jag vara med i.. Brukar kika in på din blogg. Min mailadress är nettis_1970@hotmail.com.
Hoppas på tur.
Kram

Agnes sa...

Jag är självklart med i utlottningen!
2 lotter tack ;)

Grattis till så många besökare :)

Kram, Agnes

Anonym sa...



Hejsan!

Grattis till alla dina besök!

Har jag tur nu så ska min älskade dotter få den fina vinsten av mig. Hon har nyligen övervunnit svår cancer. Tycker verkligen hon är värd den, efter att hon genomgått 8 tuffa cellgiftsbehandlingar. Jag är så tacksam att hon lever! Håller tummar och tår att jag den fina gardinen får!

Kram Birgitta
abrahamsson.b@hotmail.com

Anonym sa...

Tjena!

Om jag vinner nu så ska min underbara flickvän få vinsten av mig. Hon har kämpat med sin svåra elakartade cancer och äntligen övervunnit den. Hon betyder verkligen allt för mig. Det skulle vara så roligt att få överraska henne. Håller tummarna hårt!

Mvh Robert
gumsan@speedmail.se

Anonym sa...



Hejsan!

Stort GRATTIS till dom många besöken du haft på bloggen!

Skulle vara så roligt att få vinna den fina gardinen. Jag har haft en lång hemsk resa med svår cancer som jag nyligen övervunnit. Tycker jag är värd den fina vinsten. Hoppas!!!

Kram Madelene
MaddeVla@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Vinner jag nu så ska min kära fru få vinsten av mig. Hon ställer alltid upp på andra till 100% och tänker minst på sig själv. Hon är guld värd och jag älskar henne så. Håller tummar och tår!

Mvh Rolf
rolfy49@hotmail.com

Anonym sa...



Så vansinnigt fina! Åh vad lycklig jag skulle bli över att få byta ut mina 20 år gamla gardiner till våren!

Grattis till alla besök!

agnahs@gmail.com

Jennifer sa...

Hi Malin,

I also try my luck.
It is verry beautifull, also in your home.
Greetings from Germany,
Jennifer
(nils.mueller2@ewetel.net)

Vida sa...

...ja jag vill gärna vara med och fira din första miljon ;))
jättegrattis till dej och lycka till i butiken 2014...

Vidavårvandratkram

Anonym sa...

Hej Malin!
Grattis till första miljon. Ofta besökar jag dig pa fin fina sida. Det hjälp glömma ingen svenska ord, för vi kan kommar bara i sommarna.
Sa gärna vill jag vara med i din utlottning. Om jag vinnar, sa tar jag vinsten i sommar i Tannö/Smaland..
Hälsningar, Kristina

Min KuriÅsa Värld sa...

Så klart vill jag vara med i utlottningen! Jag har lagt ut bild och länk på min blogg!
Kram Åsa

Gjuterian sa...

Jag delar och vill gärna delta i dragningen. Hoppas min lycka vänder...

Kram från Helen

Ellinor sa...

Grattis till din miljon!
Jag är gärna med och länkar också från min blogg!
Kram
Ellinor

Ellinor sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej Malin!

Jag vill gärna ta chansen att få vara med i utlottningen av den fina gardinen. Tack för en inspirerande blogg. Hoppas också på ett besök i din butik när tillfälle ges.

Hälsar Jennie
bokanin@hotmail.com

Anonym sa...

Congratulations for having 1 miljon visitors! I love to take a chance and win those beautiful curtains.
Greetings from Belgium.
jeanninevanham@hotmail.com

bitte sa...

Oh hoppas på min tur! Jätte fina! Bitte

Anonym sa...

Ååh den är ju så himla fin, Malin! Hade ju passat perfekt till mina kuddar :) Jag har ingen blogg så här är min mailadress om jag hade fått turen att vinna: emmydavidsson@hotmail.com

Så får man gratulera att det går så bra för dig! :)

Anonym sa...

Jag blir lika glad för en gardin!Har skickat in tidigare när jag trodde det gällde två! Samma motivering den här gången :-)

agnahs@gmail.com

Anonym sa...

Mitt i prick med denna linnegardin i mitt gamla 1800-talstorp som snart, liksom jag, vaknar upp ur vinterdvalan.

Ber att få gratulera till besökarantalet och den fina butiken! Bra jobbat!

aggek48@hotmail.com

Anna sa...

Jag är gärna med och tävlar om denna vackra gardin! Skulle passa riktigt fint här hemma.

Grattis till alla dina besökare, otroligt stor siffra! :)

MVH/Anna.

Anonym sa...

Helena i Uppsala
Jag är med.
Kollar den 23:e om jag haft tur.

Margareta sa...

Grattis till sååå många besökare!!!
En trevlig ,inspirerande blogg får många besökare...
Jag vill också vara med i denna fina utlottning..

Kram Margareta

Anonym sa...

Hej!
Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av den fina gardinen. Är in på din blogg varje dag - du har supermysigt och verkligen den rätta känslan! Grattis till så många besökare!

Hälsningar
Marlene i Piteå

Anonym sa...

Hej Malin
Det är klart att man vill vara med på utlottningen.Tack för att du lägger in så mycket fint på blogg och din Instagram Kram Cina
steffebrynas@hotmail.com

Lotte sa...

Hei
Super- duper ; )
Fra Sissel
sisseljorstad@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan!
Tack för en underbar blogg, följer även instagram och önskar att din butik varit närmare lycksele. Gardinen tror jag skulle bli väldigt glad för en resa upp till Norrland, jag skulle vårda den mycket ömt så den skulle trivas :)
Tack än en gång för dina fina bilder och inspirationskällor/Lena
Norrspets@gmail.com

Anonym sa...

Åh så fin! Har också en stoooor TV som jag gärna döljer :)
Tack för massor av inspiration.
Hälsningar Kristine
kristine@lenninge.se

Nellie sa...

Passar så bra in i mina tankar om vårt nya sovrum; vitt, svart, linne och blek pastellrosa. Håller tummarna! Har länkat!

Anonym sa...

Stort Grattis Malin! Jag är inte förvånad, du har så fin blogg och bjuder på massor av inspiration till oss som läser...<3
Jag vill givetvis vara med i utlottningen, men jag har ju vunnit förr :) så statistiken talar väl inte för mig...Men man vet ju aldrig!
Du har min mail;) kram Ullen

fidibus sa...

Jag är en av er frekventa läsare! Mycket inspirerande blogg! Stort grattis till succén!
Jag har lagt upp bilden på min blogg och länkat hit igen.

http://villaviola1.blogspot.se/2014/02/fin-gardin.html

Min mail är anjasmailbox@hotmail.com

Tidevarf sa...

Tycker idén är superbra. Själv skulle jag behöva den snygga gardinen till att dölja min datahörna som är i en ombyggd garderob!

Jag länkar så det blir två lotter.
Ha en underbar alla hjärtans dag.
Kram
Anneli

Meta sa...

Hej du glade! visst hänger jag med på utlottningen jag länkar med, då blev det två eller.
Önskar dig en glad alla hjärtans dag också.
Kram Meta

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om den fina gardinen :)
katarina.jonsson@kvanum.com

Tack också för en mysig och inspirerande blogg!

Agnetha sa...

Grattis till alla besökare!
Är gärna med på utlottningen, tyvärr vill min dator inte länka idag :(
Ha en mysig lördag!
Kram Agnetha

Anonym sa...

Råkade komma in på din blogg och trivdes underbart,vilket vackert hem.Vill väldigt gärna vara med på utlottningen.
Kram Mimmi.

No34 sa...

Men Malin...! 1 miljon besökare!!!
Stort GRATTIS till det, verkligen! Är grön av avund på Dig som har Din/Er fina butik!!!
Nu höll jag på att missa den fina utlottningen...
Men jag kniper 2 lotter jag och länkar på bloggen min!!
Önskar Dig en magisk och härlig söndag!
Kram Kate

Camilla från Ljuvligaste sa...

Så fin! Gillar idén med att gömma tv'n! Deltar med två lotter och länkar på bloggen :)

Hemma hos Ingeborg sa...

Grattis grattis till miljonen!! Härligt.. Härlig gardin. Vill så gärna vara med i utlottningen. Har både ett och två ställen som skulle behöva ett draperi..;). Deltar med TVÅ lotter .
Lotta

Ann-Helen sa...

Malin, jag har aldrig gjort detta förut. Men.... Draperiet skulle ju passa jättefint hos mig. Jag är ju då bara för orutinerad på hur jag ska skriva men min mail är annhelen.alexandersson@telia.com.
Vi ses!

Anonym sa...

Vilken fin ide. Jag vill delta i utlottningen.
I milj. läsare...grattis...jag förstår.
Anonym

Huset bakom lindarna sa...

Jag blir gärna med i din utlottning!
Kram/Finas mammis

Anonym sa...

Hej!
Skulle gärna hänga den fina gardinen i eget hus :)
hälsn. Ann-Louise
ann-louise.heikkila@netikka.fi

Anonym sa...

Jag vill vara med i utlottningen. Jag älskar linne. Och vinner jag ska jag baske mig ta mig i kragen och måla om mitt köksbord vitt som jag funderat på ett bra tag men ej fått tummen ur att göra än.
Och du..grattis till att du blivit "miljonär" ;)
Häls Petra ( pettybaloo@hotmail.com )

Anonym sa...

Hoppas på tur så klart och tackar för härlig inspiration i din blogg
Hälsn Kristina
teamnilsson@telia.com

Anonym sa...

Wov ,här hos mig skulle det passa mer än bra .trevlig blogg att följa .Mvh Tarja

Anonym sa...

Aj ,glömde skriva min mailadress ,Wov vilken gardin ,skulle passa bra här hemma .Mvh tarjar1@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Längtar tills vi ska åka till mannens släktingar i Småland, (är faktiskt smålänning jag med), då kommer vi! Allt ser så fint och inspirerande ut, har följt era projekt länge! Hoppas så klart på draperi...hälsningar Anna annamn@hotmail.se

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Stort Grattis Malin :)
Jag vill jättegärna vara med och har länkat från min blogg också.
Stor kram
Jessica

Anonym sa...

Guldspegeln blev mycket vacker över det svarta pianot! Tack för att du visade mig den. Hälsningar från mig med den rosa kappan. Kina.bang@gmail.com

toves sammensurium sa...

Fantastisk fine gardiner - selvfølgelig vil. Jeg veldig gjerne vinne ;)
Toveklem :)

Anonym sa...

Tusen Tack för underbart tips :)
Draperiet skulle bli perfekt till vår tv,JA klart jag vill vinna det! tina@iogt.se

Anonym sa...

Grattis till fin blogg med många besökare. Jag blir glad om jag vinner gardinen. Den är ljuvlig och jag behöver verkligen något ljuvligt nu just. karinelinor@hotmail.com

Anonym sa...

Hej. Jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina gardinen. Är inne på din blogg nästan varje dag, det är alltid lika inspirerande. Med vänlig hälsning lena.ae.linde@gmail.com

Våglyckan sa...

Hej! Jag vill hemskt gärna vara med i utlottningen cats-dogs@live.se
Med vänlig hälsning
Maria

kolossaltpyssligt sa...

Hej!
Hinner inte länka men är gärna med i utlottningen med en lott.
Hoppas på tur!
Hälsningar Petra

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med på utlottningen,följer dej varje dag.

Hoppas på turen!!!

Kram Bettan45@hotmail.com

Mabel sa...

Hei. Jeg liker så godt å gå inn på dine sider. Flotte bilder og et vakkert sted. Er gjerne med på en utlodning.
mvh Mabel

Anonym sa...

Hej Malin!! Fler än jag som vill vinna tydligen!! Älskar din blogg och det vore himlans trevligt att vinna... Vem vet? Kanske är det min tur idag? Kramis från Therese

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
Kastar mig in i din fina utlottning precis i sluttampen!!

Den underbara linnegardinen är verkligen toppenfin!!

Känns dock knasigt att länka i sista sekund, vilket jag gärna gjort om jag sett detta tidigare.

Kram monica