fredag 14 februari 2014

Valentines Day....:))



 Alla Hjärtans Dag....:))
Idag njuter vi lite extra av att tänka på de som vi har allra kärast.
Många ger bort choklad, godis, blommor eller vad vet jag...
Det är ju trevligt men viktigast av allt är ju ändå......
 att de som vi har nära vet hur mycket de betyder för oss...:))


Till Dig anonym....
 som frågade igår om min son & min sambo delar min inredningstil.
Ja, de har inga problem med det.
Är tacksam för att de låter mig leva ut min kreativitet....*ler*...
Tv:n är den aktivitet som vi ängnar minst tid åt i Norregård.
Känns ombonat att kunna dra för en vacker linnegardin om man har lust med det....
Självklart hänger den inte lite framför som igår, det var för att visa...
Till Er som gillar min idé, Ni har chans att vinna en HÄR!!

Trevlig Kväll....;))
Kram M