fredag 14 februari 2014

Valentines Day....:))



 Alla Hjärtans Dag....:))
Idag njuter vi lite extra av att tänka på de som vi har allra kärast.
Många ger bort choklad, godis, blommor eller vad vet jag...
Det är ju trevligt men viktigast av allt är ju ändå......
 att de som vi har nära vet hur mycket de betyder för oss...:))


Till Dig anonym....
 som frågade igår om min son & min sambo delar min inredningstil.
Ja, de har inga problem med det.
Är tacksam för att de låter mig leva ut min kreativitet....*ler*...
Tv:n är den aktivitet som vi ängnar minst tid åt i Norregård.
Känns ombonat att kunna dra för en vacker linnegardin om man har lust med det....
Självklart hänger den inte lite framför som igår, det var för att visa...
Till Er som gillar min idé, Ni har chans att vinna en HÄR!!

Trevlig Kväll....;))
Kram M




6 kommentarer:

Syster vit sa...

Eftersom en TV inte är det vackraste i hemmet så är ju gardinen perfekt som draperi och ursnygg dessutom :)). Trevlig helg
Kram Liselott

Anonym sa...

Kram på dig, goa Malin!
Tack för att du förgyller livet med din vackra blogg!! <3
Fniss, man skulle kanske ha skrivit att man har tjock-tv så man kunde vinna det fina draperiet och kan dölja eländet.. ;)
Mys o Njut med dina kära!
Tusen kramar Marie

monica sundvik sa...

Trevlig alla hjärtans dag till dej, ha det så bra!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Anonym sa...

Håller fullständigt med , ibland glömmer man att säga hur mycket ens närmaste betyder , att man överhuvudtaget har några närmaste.Ha det så bra Kram B

Vida sa...

superbra idé det där med gardin framför teven ;) ska jag sno rakt av...försöker umgås istället för att lägga för många minuter framför denna;))

Vidanjuteravsolnedgångkram

Källeboda lantliv sa...

fiffigt med draperi för tv,n ..
hm ! visst är det så när man bloggar att ibland får man konstiga frågor ..hi hi ..trevlig helg ! kram jeanette