måndag 3 mars 2014

Det går framåt....:))



Ny vecka & nya tag....:))
Vår lilla hallrenovering fortsätter....
AC:n är numera fint inramad av pärlspont.
Inte den vackraste takstukaturen men såååååå skön att ha på sommaren...;))
Blir helt galet varmt här uppe när solen ligger på.
Har kvistlackat 2 gånger & grundmålat.
Himmel ser Ni vad dörrarna är guuuula mot det nya vita!
Måste ju bara måla dom oxå....


Som vanligt målar jag med Ottossons Linoljefärg...;))
Bästa färgen om du frågar mig...
Visst är det lite längre torktid men det är det värt.


Hålen efter rören är ett minne blott....
Var du tvungen att rita dom på nya gipsskivan var min fråga....
Ja, annars hade du skruvat rakt i hålen...var kommentaren...;))
Den bjuder jag på...*ler*...

Ikväll är det dags för föräldramöte!
Ha en trevlig kväll Alla Bloggisar:))

Kram M




8 kommentarer:

Johanna / fruLarssons sa...

Spännande och se hur det blir! Längtar verkligen till vårt blivande hus när jag ser såna här inlägg :)

Johanna sa...

Spännande!

Ha en finfin tisdag,

Kram Johanna

Gamla Posthuset sa...

Ursnyggt med pärlspont!

Ha det bäst!

Kraam
Ina

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
snyggt!!

Nu händer det lite mer hemma hos oss, så snart hoppas jag på att vi skall få komma hem!

Kram Monica

HWIT BLOGG sa...

Åhh snyggt där! Jamen det blir så fint när det är klart!
Längtar till torsdag...äntligen får jag besöka dig och din butik!
Kramis,
Titti

Anonym sa...

Tänk vad lite vitt kan göra!:)

Tror jag ska blunda när jag ska gå ner för vår trappa nu..:Z Är verkligen av behov där "också"..

Ha det bäst!
Ps."Lyckans" Titti..;)

Kramelikram Marie

Junda Xu sa...

20150721 junda
michael kors watches
replica watches rolex
replica watches for sale
michael kors outlet
coach outlet store online
louis vuitton sito ufficiale
gucci uk
louboutin
burberry outlet
air force pas cher
oakley sunglasses outlet
jordan femme
coach factory outlet
christian louboutin
ralph lauren polo shirts
michael kors bags
polo ralph lauren
ray bans
kate spade handbags
kate spade new york
louis vuitton
coach outlet store online
soccer outlet
jordan shoes uk
pandora jewelry outlet
michael kors handbags
gucci handbags
oakley sunglasses
ray ban sunglasses
coach factory outlet
polo ralph lauren uk
coach outlet
oakley sunglasses sale
michael kors handbags
tory burch outlet
polo outlet
soccer shoes
louboutin pas cher
ed hardy uk
air max uk

Meiqing Xu sa...

15916meiqing
mont blanc
giuseppe zanotti sneakers
moncler outlet
snapbacks wholesale
nike elite socks
tommy hilfiger outlet
vans shoes
swarov ski jewelry
polo ralph lauren
louis vuitton handbags
canada goose jackets
nike roshe run women
nike huarache
barbour uk
nike free run
longchamp outlet
timberland uk
abercrombie
hollister uk
louboutin pas cher
basketball shoes
moncler jackets
jordan shoes
michael kors handbags
oakley sunglasses
new balance outlet
lebron james shoes
ray ban outlet
fake oakleys
mont blanc pens