fredag 28 mars 2014

Idag gjorde jag det....:))



Hej....:))
Jag har sagt det förut & jag säger det igen, vi har alltid ett val.....
Idag valde jag att avsluta min anställning på det "stora företaget"....:))
Efter 24 år, står jag här som egenföretagare full av hopp inför framtiden.
Livet blir vad vi gör det till.
Alla har vi tuffa perioder i livet så även jag.
Istället för att bli bitter har jag kämpat hårt för att låta livet le mot mig:))
Jag känner mig modig & fri & hoppas jag kan inspirera någon....

Tack Alla Ni som stöttar mig & står ut med mig....;))
Tack till Alla mina läsare som gjort detta möjligt!!!!
Det är dags nu att leva min dröm på riktigt....:))

Kram M



37 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du vågar ta steget! /Ulrika

Så gott som sa...

Lycka till! Alltid roligt att höra om folk som vågar ta steget :) Åsa

Anonym sa...

Bra bra bra bra bra bra - ja, jävlar va bra!
Stora företaget finns kvar om du ångrar dig - å gör de inte det, så spelade de ju ingen roll om du stannat kvar...
kram
Örnen

Lenas trädgård sa...

Verkligen LYCKA TILL!!!Och så modigt av dej!
Kram Lena

Anonym sa...

Härligt Malin!
Modigt av dig.
Önskar dig lycka till!
Vi syns, kram Eva G

Cat sa...

Stort grattis och lycka till :-)
Ha de gott. Kram, Catarina

Anonym sa...

Jaa, va glad jag blir!! Tusen lyckokramar till dig från Oskarshamn! Du kan ge dig på att du inspirerar!! //Eva

Anonym sa...

Grattis till ditt beslut!
Det kommer bli så bra och jag som läsare tackar dig för dina fina bilder och texter med funderingar eller bara att du delar med dig av en del av ditt liv.
Kram Charlotte

No34 sa...

Stort GRATTIS Malin!! Åh, vad tuff du är! Nu blir jag avundsjuk.. riktigt grön faktiskt!! Stort & varmt lycka till, vännen! Det kommer att gå toppen!! Fredagskram från Kate

Anonym sa...

Lycka till! Kommer snart o handlar lite igen :)
/Anita K

Ann Kåge sa...

Lycka till med allt. Och tusen tack för all inspiration.
Kram Ann

Anonym sa...

Härligt!!
Känn friheten och flyg in i vårsolens värmande framtidsvisioner! :)

//Boije

n o r d i n g å r d e n sa...

Så ska livet levas!!! Livet är fullt av val, vägskäl, man tar fel beslut, man tar rätt beslut men inget är fel i längden, vi lever här och nu och det värsta man kan göra är att aldrig VÅGA!! ( Det jag håller på med, inte våga mao :/) Jag tror på dig, du har en känsla för detta och en gudomlig butik så bara KÖR!!!!!!!! Lycka till!!!!

Tre Engler sa...

Så utrolig flott at du har tatt det steget og en beslutning som er bra for deg:)
Man lever bare en gang, så viktig at man gjør det som er riktig for en selv, det støtter jeg masse og beundrer de som gjør det....
Noe jeg selv ikke tørr.....
Masse lykke til videre og det vil gå kjempe bra:)
Varme klemmer Merete

Anonym sa...

"Vi finner inte lyckan, vi skapar den"....tänkte på dig när jag läste dessa ord. Så himla härligt att du vågar satsa och leva din dröm <3
Maria

Meta sa...

Önskar dig lycka till och det går säkert bra med din energi och vilja.Då går det.
Ha det bra över helgen
Kram Meta

Anonym sa...

Hej!
Så himla kul för dig, vad modig du är, va stolt över dig!

Du gör helt rätt som satsar på dig själv och din dröm, jag vet ju att du har din familj med dig som stöttar dig i detta, så kör hårt.

Du gör helt klart det bästa av ett liv på landet!

Hälsningar Mika & Nicklas

Vida sa...

största varmaste lyckatillkramen..
underbart härligt beslut ;)

ibland får man en kyss ibland åker man på en smäll men livet står iallafall inte still och nyfiken vill man ju inte dö ;)))

varmaVidakramar

Rutiga pricken sa...

Ett från hjärtat stort Grattis! för att Du vågar. Det kommer att gå så bra!! varför skulle det inte göra det??
Tack för att du inspirerar och delar med dig.
Kanske att det kan bli en tur ner till Småland i sommar, det skulle vara så roligt att se ditt Paradis live.
Trevlig helg!!
kram lisa

Anonym sa...

Grattis Malin! Så starkt av dig att göra det.
Lycka till!
Kram Nina R

Margareta sa...

Lycka till!
vilket bra beslut.Tänk vad många du kommer att glädja.
kram Margareta

Goa sa...

Jaaaaaaaaaa! Du är så modig! Och jag är så stolt över dig ❤️❤️❤️

Gabriella sa...

Hejja dig, så härligt!:)

Min KuriÅsa Värld sa...

Det var riktigt roligt att höra:) Du är så modig och det kommer gå alldeles lysande för dig!
Kram Åsa

Anonym sa...

Häääärligt, modigt, tufft, var stolt över dig själv. Jag vet att detta kommer att bli sååå bra.Den tunga stenen har väl försvunnit nu. vi firar detta på nåt vis framöver......kramar i massor B

mysiga heestrand sa...

Grattis och Lycka till
Kram
Marita i Heestrand

kråke sa...

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, vad härligt och du inspirerar vännen! Jag säger det igen, kör så det ryker Malin och njut fullt ut. Det ska va gott å leva annars kan det kvitta;)))

Största kramen:)

kråke

Anne-Marie sa...

Hvor er det bare flot gået! Du er så sej og modig.
Lykke til <3

Kram Anne-Marie

Rosa i huset i vitt sa...

Lycka till
kram Rosa

HWIT BLOGG sa...

LYCKA TILL...det kommer att gå fint! Jag lovar!
Ha en skön helg nu...
Kram,
Titti

Anonym sa...

JABADABADOOO SÅ HÄFTIGT MALIN!!!

Ett stort GRATTIS o LYCKA TILL, det kommer gå så bra ska du se!!
Du inspirerar i masssoooor!!! Åhh, så glad jag är för din skull!! :)

Leev!! Måå!! Njuuut!!

Tusen kramar/ Marie

Hanna sa...

så spännande, lycka till
Ha en fortsatt fin lördagskväll
Hanna

G:a Affären sa...

Grattis att du vågade ta steget fullt ut! Det här är din värld och det kommer att gå så bra!
Ett varmt lycka till!

Kramar
Cia

Heléns Gott o Blandat sa...

Åh va roligt att du tagit steget fullt ut!! Håller tummar o tår för dej...det kommer gå kanon!! STORT GRATTIS Malin. :-)

Anonym sa...

Grattis!! Helt rätt o våga satsa på din passion. Jag o mina vänner kommer fortsätta besöka din underbara butik o veranda. Kram carina

Anonym sa...

Ååå finaste Malin - GRATTIS!
Du är en modig qvinna i dina allra bästa år, med en fantastisk resa fram till nu. Du har redan lyckats, och kommer att göra det i fortsättningen också! Varm kram - längtar tills vi ses igen! / L8 :-)

Designe sa...

Tjohooo! Grattis! Va kul! Lycka till nu! Det kommer att gå bra! Kram