onsdag 12 mars 2014

Lovely Spring....:))



Hello Sunshines.....:))
Kan tänka mig att Ni skiner ikapp med solen idag!
Svårt att fatta att det är så härligt, nyss traskade vi omkring i månader i ett
grått töcken. Såååååå trist det var....


 Har plockat lite ris & planterat första penséerna idag....;))
Försöker sitta ner en stund & bara njuta oxå...


Med våren kommer energin att röja, fixa, måla m.m.
Vill bara vara på Butikens Veranda nu....;))


Ska städa ur & plocka om lite grann...tror jag;))
Har projekt överallt nu igen.
Galet....men det är då jag trivs som bäst...:))
Gäller att försöka hålla det på en lagom nivå bara...*ler*...


Idag är det ju onsdag & jag har Öppet i Butiken!
Kl.16-19 som vanligt...:))

Varmt Välkommen!!
Kram M



3 kommentarer:

Syster vit sa...

Ja här njuts det för fullt...helt underbart väder och jag råkade visst somna en stund i solen på altanen. Nu har jag massor med energi och skulle kunna städa hela trädgården men ska snart åka och jobba...jäkla osis alltså ;))
Fiiiint på er veranda
Kram Liselott

HWIT BLOGG sa...

Hej hej Malin!
Tack för din söta kommentar på min blogg! Den värmde...
Ja din underbara veranda där...så mycket fint och det där flaskstället, helt underbart!
Ha en fortsatt skön vecka...
Kram Titti

Gabriella sa...

Vilka härliga bilder, det ser alldeles ljuvligt ut!