fredag 11 april 2014

Köket före & efter nya golvet....:))



Hej....:))
Så var det fredag igen, imorgon kommer min J hem igen.
Har varit gräsänka heeeeela veckan, jag vill ha de mina nära. Inte i Venedig....;))
Skönt när han är hemma igen, men han skulle säkert stanna ett tag till om han kunde....
Det är sommar där nere!
Igår sa jag "hej då" till mina arbetskamrater & fick fin blomma & presentkort.
Känns bara bra...:))
Tänk 24 år på samma ställe....OMG jag är gammal....*ler*...


Här är köket innan vi fick in trägolvet.
Ekparketten är ett minne blott...:))


Så här blev det....
Linoljefärg på både golv & bänkskivor.
Att måla bänkskivorna var inga problem. (Slipade dom innan)
Men kanske ska man ta rollern istället!?
Penseldragen syns men det är ju en smaksak så klart...
Det finns säkert många av Er som tycker det var bättre innan?
Men jag är nöjd, även om det städas en hel del numera....

Trevlig fredag...:))
P.S Glöm inte att jag har Öppet imorgon 10-15. Det är ju Öppen Gård HÄR D.S

Kram M