fredag 4 april 2014

Köksgolvet....En seg historia...



Hej....:))
Ikväll ska vi fixa i ordning i köket igen!
Diskmaskinen, kyl & frysen står i lilla terummet som skymtar här.
Äntligen är golvet målat 3 gånger & torrt...:))
Ön ska få sig en makeover, med färg, tapet eller kanske plåt....!?


Stora skåpet som skymtar till höger ska tillbaka till sin plats...
Då får jag tillbaka min Veranda oxå....;))
Väggskåpet till vänster känns lite stort....
Kanske jag byter till det mindre som skymtar i högra hörnet.
Måste känna mig för lite...
E.v byter jag soffan till en vit oxå...;))
Men detta är bara tankar.

Har varit krasslig i 2 veckor snart & går på halvfart.....
Vill inte klaga men nu är jag så galet tröööööööött på det:((
Jag vill så mycket men kroppen vill inte....
Försöker vila....;))

Trevlig Kväll på Er!
Vi ska nog grilla tror jag...:))
Kram M





2 kommentarer:

Tre Engler sa...

Det ble bare utrolig lekkert:)
Hvite gulv er så flott og gir så herlig lys:)
Hadde det selv i huset jeg akkurat solgte!
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

HWIT BLOGG sa...

Såå fint men du måste ta det lugnt också...allt har sin tid!
Vila nu och njut av den bleka vårsolen Malin...
Varm kram,
Titti