måndag 7 april 2014

Ruffig bänk....



Ny vecka...
Måndag brukar jag försöka ha som min lediga dag...:))
Besök hos naprapaten & lunch hos Vännina B blev det idag.


Ser Ni mitt vita köksgolv....wiiiiiiieeeee, Love it!!
Men oj oj allt syns ju så klart:))
Särskilt svarta hundhår....*ler*...


 Igår kväll flyttade denna ruffiga bänken in på Verandan.
Den har stått i vår lada:))
Gammal mjölkbänk trodde jag....
Sen kom svärmor förbi, det är nog en gammal slaktbänk trodde hon.
Jo, så är det säkert....eller!?
Får se hur länge den står kvar, det vet man liksom aldrig...;))

Kram M







4 kommentarer:

Millas hem sa...

Men vilken härlig bänk! Jag har missat massor av inlägg så nu ska jag gotta mig i alla härliga inredningsbilder!
Kram till dig!

Camilla

LantlivsAnette sa...

Men oohhh så underbart fint med vitt golv, det blir skillnad !! Fin bänk också, och väggskåpet..Kraaam Anette

Heléns Gott o Blandat sa...

Härliga bilder...både från huset o butiken...som alltid!! :-) Ska försöka hinna till dej innan jag öppnar min lilla hobbyverksamhet :-)eftersom jag kommer ha öppet ons o sön!
Önskar dej en fin vecka!
Kram på dej!

Anonym sa...

Sååå fint det blev Malin!!
Här har vi haft datastrul, så nu ska jag kolla på alla dina härliga inlägg.. Tjoho!! ;)
Kramelikram Marie