fredag 25 april 2014

Svarta möbler & utökade Öppettider....:))



Solig fredag....:))
Hallen är ju helt vit nu förutom Eiffeltornet & svart trappräcke.
Så jag testar om jag trivs med svarta möbler....;))
Gammal ram målad med bensvart linoljefärg så även bordet.
Perfekt sätt att fixa en egen lagom stor & personlig spegel!


 Älskar mitt stoooooora Pariserhjul, de små finns i min lilla Butik...:))
Det gör även finaste urnan, finns i olika storlekar & modeller.... 


 Love this....;))


Gillar mina vita golv.....
Dock inget att rekommendera om du är pedant...*ler*...

Nu utökar jag min Öppettider i Butiken!
Vi kommer ha öppet onsdag,  lördag & söndag...:))
Dock med olika tider.

Onsdagar 16-19
Lördagar 10-14 Nytt!!
Söndagar 12-16

Varmt Välkomna....:))
Kram M




4 kommentarer:

Margareta sa...

Så snyggt det är med vitt golv.
De svarta möblerna är ju häftiga till och urnan förstås.

Önskar dig en trevlig helg!
Kram. Margareta

Tre Engler sa...

Syntes det bel utrolig fint med de sorte møblene til de hvite gulvenen:)
Fin helg til deg
Klem Merete

HWIT BLOGG sa...

Snyggt Malin! Jag gillar det!
Önskar dig en skön helg...
Kram,
Titti

Anonym sa...

Snyggt med svarta möbler, särskilt mot vitt golv...kram B