onsdag 23 juli 2014

En liten Kökshälsning.....:))



Hej!
Ännu en varm & solig sommardag här i Smålandia...:))
Idag blir det några pics från vårt kök!
Jag trivs så mycket bättre med mitt vita golv & svarta bänkskivor....
Även om det är gaaaalet opraktiskt....;))





Nu har det gått 10 dagar sedan jag lämnade min familj på flygplatsen....
Jag längtar såååå mycket efter dom....:((
De har bara hört av sig en gång via satellittelefon....
Allt var bra & de hade bestigit Kebnekaise!! Häftigt...:))
6 dagar kvar innan de kommer hem....

Annars är allt som vanligt!
Öppet i Butiken ikväll 16-19....:))
Välkommen!
Kram M



7 kommentarer:

linnea-maria sa...

Vilket vackert kök du har.

LOPPISLIV sa...

Så fint i ditt kök!! Visst är det vackert med vita golv!! Det ger en helt annan känsla i ett rum. Jag tokälskar vårt vita golv i köket och hallen vi nyligen lagt in...som jag längtat efter detta!!! Man får städa lite oftare men det kan det vara värt :-)) Ha en fin sommardag!
Kraaaam Paula

Anonym sa...

Såå häftigt för dina grabbar!!
Kan tänka mej att det blir mysigt att få hem dom sen..
Ert kök är så fint! Skymtade snygga tallrikar i diskstället, me like!
Ja, också resten av alla dina fina saker förstås.. ;)
Kram Marie

Anonym sa...

Såå häftigt för dina grabbar!!
Kan tänka mej att det blir mysigt att få hem dom sen..
Ert kök är så fint! Skymtade snygga tallrikar i diskstället, me like!
Ja, också resten av alla dina fina saker förstås.. ;)
Kram Marie

Anonym sa...

Häftigt för dem, kul att se alla korten sen.sex dagar går fort, de är snart hemma igen kram B

Justine sa...

Beautiful kitchen:)

Anonym sa...

Fint kök! Roligt att du inte har kakel i köket som alla andra.. den där tapeten du har i köket har jag i mitt sovrum!