måndag 14 juli 2014

Ny vecka & Besök.....:))



 Hej!
Så var det ny vecka....igen:))
Idag har jag kört mina killar till flyget, med destination Kiruna.
Kungsleden & Kebnekaise hägrar.....
Hela 16 dagar är jag nu gräsänka....OMG, det är galet länge....


På e.m hade jag besök av 2 fina Bloggisar i Butiken...:))
Jag bjuder på denna suddiga bild av oss.
Här har Ni mig, Anna "Ekenäsliv" & Katarina "Sallys Hus".
Så kul att träffas....;))

Vill skicka en stor & varm kram till Fina Marie (med man) från Hudiksvall:))
De körde drygt 75 mil enkel resa för att besöka Butiken & vände därefter hem igen...
Rörd är bara förnamnet.....Kärlek till Dig...

Ha det Bäst!!
Kram M





5 kommentarer:

silk trees sa...

Jeg liker denne bloggen. Dette er meget godt presentert for oss. Jeg må si at du gjorde en god jobb her....

Anonym sa...

Har du satt vinet på kylning, så kommer jag?.. ;)
Hoppas dina grabbar får härliga dagar uppe i norr o att du,Jack o Freja får lite mysig egentid..
Nu drar vi mot Skåne igen o lämnar ett soligt Öland bakom oss..
Kram på dig
Marie

Ekenäsliv sa...

TACK Malin!!! Så mysigt att träffa dig igen och så kul att vi fick komma till dig!
Kram Anna

Sallys hus sa...

Tusen tack Malin för att du var så gullig och öppnade för oss.
det här besöket förgyllde vår resa och kommer även förgylla vårt hem sen...;)
Hoppas du o syrran har det mysigt!
Jag och Mattias är på Öland nu och ska strax gå och ta ett glas vin..)
kram Katarina

Meiqing Xu sa...

15916meiqing
pandora bracelets
cheap oakleys
nike tn
oakley sunglasses wholesale
prada uk
coach outlet online
prada
longchamp
abercrombie and fitch
nike trainers
kevin durant shoes
ray ban sunglasses
coach outlet canada
ugg boots
kate spade uk
supra shoes
tod's shoes
oakley sunglases cheap
barbour jackets
mcm handbags
sac longchamp pliage
air jordans
ray bans
cheap jordans
ralph lauren pas cher
adidas originals
adidas original trainers
coach outlet store online
cheap oakley sunglasses
ugg boots clearance