lördag 2 augusti 2014

En liten HelgHälsning.....:))



Hej!
Sommaren fortsätter med härliga temperaturer....:))
Det blir ju dock en hel del åska....
2 gånger har det slagit ut allt för oss i år:((
Senast i onsdags....Men nu är det fixat igen som tur är!


Mitt lilla Glashus är min oas...
Jag kan bara tänka mig hur trötta Ni är på det...många bilder blir det.


Jack kikar in & hälsar till Er oxå....;))
Hoppas Ni har det bäst Alla Bloggisar!!

Butiken är Öppen som vanligt i Helgen....:))
Välkommen!

Lördag 10-14
Söndag 12-16

Välkommen!

Kram M



7 kommentarer:

angie sa...

sehr schöne bilder, die gardine hat ein schönes muster!!! liebe grüße von angie

Lisa Tucker sa...

I can see why you love it! Thanks for sharing...:)

Anneli Mellstrand sa...

Tröttnar aldrig på ditt fina glashus.............

Nästa gång jag kommer till din lilla oas ( butiken ) måste jag få träffa Jack .........

Kram
Anneli

Choices by Annie sa...

Vilket fantastiskt glashus. Förstår om du trivs där för vem hade inte gjort det.
Hoppas du hade en fin helg.
Annie

G:a Affären sa...

Fina Jack ser så klok ut med sina vackra ögon. Och inte tröttnar jag på glashuset, förstår att det är en oas!
Regn behövs men absolut inte åska med blixtar, jag har full respekt för den. Här var det ett spektakel på himlen i natt, men mest ofarliga kornblixtar.

Allt gott till dig!
Kramar
Cia

Junda Xu sa...

20150721 junda
michael kors watches
replica watches rolex
replica watches for sale
michael kors outlet
coach outlet store online
louis vuitton sito ufficiale
gucci uk
louboutin
burberry outlet
air force pas cher
oakley sunglasses outlet
jordan femme
coach factory outlet
christian louboutin
ralph lauren polo shirts
michael kors bags
polo ralph lauren
ray bans
kate spade handbags
kate spade new york
louis vuitton
coach outlet store online
soccer outlet
jordan shoes uk
pandora jewelry outlet
michael kors handbags
gucci handbags
oakley sunglasses
ray ban sunglasses
coach factory outlet
polo ralph lauren uk
coach outlet
oakley sunglasses sale
michael kors handbags
tory burch outlet
polo outlet
soccer shoes
louboutin pas cher
ed hardy uk
air max uk

Meiqing Xu sa...

15916meiqing
ray-ban sunglasses
nike air max
juicy couture
rolex replica watches
cheap ray ban sunglasses
nike running shoes
tory burch outlet
nike air max 90
michael kors
canada goose outlet
toms shoes
gucci borse
louboutin
gucci shoes
timberland boots uk
replica watches
hollister co
christian louboutin
marc jacobs
kate spade outlet
fitflop uk
nike free runs
longchamp handbags
ed hardy uk
north face uk