fredag 22 augusti 2014



Hej!
Igår var lilla mamma & jag på en liten roadtrip....:))
Gårdby Kafé & Lanthandel & Ikea var målen!
Mysigt att bara köra en sväng, ta en fika & kika litegrann....


Min lavendel har tagit sig bra...trots att flera plantor dog i våras.
Det känns bra, var lite orolig att alla skulle ge med sig!

I eftermiddag har jag något tufft att gå igenom....
Vad det är håller jag för mig själv, känns för privat.
Men om Ni vill kan Ni skänka mig en tanke:))
Det skulle ge mig styrka.....
(Jag är inte allvarligt sjuk)
Ibland vill man dela med sig, livet ler inte mot oss alla dagar....
Men vi har alltid ett val & jag känner mig trygg med det.

Ha en bra fredag!
Kram M



5 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Mysig dag med din mamma <3
Självklart tänker jag på dig och hoppas det du ska göra går bra och inte är alltför smärtsamt..
Kraaaaam Anna

Anonym sa...

Har verkligen tänkt på er idag....Hoppas så klart på det bästa...!!!!!!Kram B

Meta sa...

vad det än är så finns det alltid någon som är vid din sida och stöttar när du behöver det och minst anar det.Tänker på dig
Ha det så bra du kan
Kram Meta

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej finaste Malin!!! Styrkekramar till dig kram från Maja

Anonym sa...

Bammmmsekram till Dig!!
Marie<3