måndag 20 oktober 2014

Höst & Vinnaren av Berlocken....:))



Hej!
Hösten är vacker, lugn & rofylld....
Tid för lite vila innan Julen ska landa i Butiken:))
Lilla Glashuset behöver plockas i ordning inför vintern...
Men jag väntar liiiite till...;))


Vi har dragit en Vinnare....
Grattis till finaste berlocken från Anna Örnbergs silverkollektion.

Vinnaren blev....
"Anonym"
Självklart vill jag vara med, jätte-FINT. Carina

Maila mig din adress så kommer det ett paket på posten...:))
Tack Alla som var med.
Kika in HÄR & ge Din önskelista till Tomten;))
Det finns så mycket fint....

Trevlig Kväll!!
Kram M




3 kommentarer:

Rutiga pricken sa...

Tack för den jättefina tävlingen och ett stort GRATTIS till den lyckliga vinnaren.

(Du hade skrivit dragning den 19 november, kanske att det förvillat en del....)

Ha det gott!!
kram lisa

angie sa...

wow, danke für die tollen bilder und liebe grüße von angie aus deutschland

Carina sa...

Är det jag som vann...? Hoppas, hoppas...jag har mailat dig Malin i alla fall...:)
Kram Carina
kattarsel@live.se