fredag 10 oktober 2014

Superfin Utlottning.....:)))



Hej!
Hoppas Ni har en toppenfredag...;))
I samarbete med Anna Örnberg har jag fått äran att lotta ut en berlock i silver.
(Värde 1295kr)
Det är en liten spegel i men du kanske hellre vill ha en bild av någon?
Då kan du öppna den lilla låsmekanismen & sätta i din bild.
Du har väl inte missat Annas sida aö silver?
Klicka HÄR & njut av hennes vackra alster, det finns fina hösterbjudande nu:))

För att ha chansen att vinna skriv en kommentar nedan.
Har du ingen blogg, välj "anonymt" så går det bra.
Vill du ha 2 chanser kan du gilla Butik Norregård på Facebook HÄR
Glöm inte skriva din adress & om du "gillat" på FB....;))
Länka gärna från din blogg...

Varmt lycka till nu Alla!
Dragning sker Söndagen den 19 november...:))

Kram M


45 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Hej vill gärna vara med i utlottningen av det fina smycket , gillar din butik jättemycket ,har varit hos dig 2 gånger det kommer bli fler
Har gillat dig på Facebook också ....
Nu är det bara hålla tummar och tår och hoppas på vinst......
//anneli

Anonym sa...

Åhh så fint detta smycke är, det skulle jag vilja vinna. Roligt med två användnings områden. Jag skulle använda det att sätta in en bild på mina barn i :-). MVH Ulrica

Anonym sa...

Hallå:-)

Åh så fint smycke, spegel spegel runt halsen där....
Vill så gärna vara med i utlottningen av Annas fina smycke.Får ta en höstutflykt snart till din fina butik.
// Carola //

Anonym sa...

Anonym här och vill Gärna vara med!
Vilket smycke och vilket foto!!
Kramelikram Marie

Anki Karlsson sa...

Vill hjärtans gärna vinna det fina smycket! Självklart gillar jag Butik Norregård på FB <3

Kram på dig och trevlig helg!

/Anki
stationen1923.blogspot.se

Lenas trädgård sa...

Hej, vill gärna vara med om denna utlottning! Har tittat på hennes sortiment, tycker bara att det är lite dyrt att "bara så där" köpa ett smycke till sig själv...
Men nu så! Håller mina alla tummar!
Snyggt är det!
Kram Lena

Anonym sa...

Hej, jag vill gärna vara med i utlottningen av det fina smycket.Tokgillar din butik och blogg.
Kram
Ingela Pling

Cat sa...

Åhh, hennes smycken är så fiiina.
Klart att jag gillar på fb.
Nu håller jag tummarna för vinst ;-)
Ha de gott. Kram, Catarina

fia sa...

Är gärna med och så fina smycken är ju så lätta att bära upp.Man blir fin i allt .

Anonym sa...

Hej Vilket vackert smyck.! Jag vill gärna vara med och tävla. Ett foto av min son skulle passa bra där. Hoppas på tur. Kram Anki

Anne-Mari Gabrielsen sa...

Ett vackert smycke! Vill gärna vara med i utlottningen, 1 lott.
Vh.annemarigabrielsen@gmail.com

Anonym sa...

Vill gärna vara med i utlottningen på detta fina smycke . Hoppas på tur. Elinore

Camilla från Ljuvligaste sa...

Deltar så gärna, ett väldigt sött halsband! Njut av veckoslutet!

Anonym sa...

Hej!
Självklart vill jag vinna det superfina smycket av bästa Anna!
Kramar från Nettan

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med, jätte- FINT!
Carina

Anonym sa...

Hoppas på vinst med denna "lott"!
kontakta.anki@live.se

Anonym sa...

Hej!
Vilket fint och annorlunda smycke ☺
Jag gillar på facebook, Malin Svensk Björck.
Ha en härlig helg!
Mvh
Malin
gizmobus@hotmail.com

Carina sa...

Hej Malin :)
Jag är självklart med i din utlottning, gillar även sidan på fb sen länge (Carina Gerdin).
Trevlig Helg / Carina
kattarsel@live.se

Mira sa...

Nydeligt smykke,
Vil gjerne ha ein vinnersjangse .Ha ein fin høst.
Klem,

Älskade pion sa...

Vilket fantastiskt vackert smycke...VILL HA!!!! ;)Hoppas på tur(för en gångs skull)Kram Ulrika

Anonym sa...

Det klart att man inte vill missa hennes fina smycke.....hoppas på tur denna gången kram b

Anonym sa...

Vilket fantastiskt smycke! Så personligt och charmigt. Vill gärna vara med i utlottningen!
Vänliga hälsningar, Anna (annagrevillius@gmail.com)

Anonym sa...

Är gärna med i utlottningen, kram!

Anonym sa...

Vill gärna ha ditt fina smycke skulle välja att ha ett kort på min son i det,han bor långt från mig i USA roligt att se honom i halsbandet vi har bara träffats en gång på fem år,det är en lån resa.
Ha en bra dag
YvonnevGustafsson
katsaochelsie@gmail.com

Anonym sa...

Underbart smycke!!!!Hoppas på tur med en lott!!!
Ha en härlig helg=0)
Britt
jonesig58@hotmail.se

Anonym sa...

Hej, jag vill gärna vara med i utlottningen med två lotter. Jag har också gillat dig på facebook. Tycker så mycket om din blogg och tittar in ofta!
Hälsningar Katarina
katarina.jonsson@kvanum.com

livet på myra sa...

Åh, vad kul med en utlottning som inte bara är till för dom med fb. En hederlig bloggtävling! :) (Har inte själv fb) Är jättegärna med på utlottningen!! Så himla fint smycke skulle va rena lyxen att få!!
Mvh Jessica

underbarahem sa...

Kul med utlottning, vill gärna vara med... tar en lott.
Kram Birgitta

Vida sa...

men sååååå vackert smycke...skulle gärna vilja bära detta till en svart klänning ;)
denna kvinna är ju så otroligt duktig;)

gillar på fb och annars oxå;)
kram från Vida

Anonym sa...

Ett så vackert smycke vill gärna hoppas på tur i utlottningen. /Kristina teamnilsson@telia.com

vita drömmar och svarta tassar sa...

Det vill jag oxå vara med att vinna..hittade precis hennes instagram..Så roliga böcker och härliga idéer

Ha en bra dag!
kram wivi♥

Mervi sa...

Är gärna med i utlottningen med två lotter. :) Gillar på FB också.

Heléns Gott o Blandat sa...

Hallå Malin!
Åh, va roligt med en liten tävling! Självklart vill jag vara med o tävla :-) o "gillat" på fb har jag gjort sedan länge!! Nu ska jag hålla tummar o tår ända fram till dragningen...blir väl lite svårt att jobba så...men vad gör man inte!! ;-)
Önskar dej en fin höst!
KRAMILLIKRAM Helén

Anonym sa...

Åh så vacker! <3
Självklart vill jag vara med!! :)
Gillar på Fb sedan tidigare !
2 lotter då Tack! :)

Hoppas på tur gör Ingrid G

ingridgerdin@telia.com

Anonym sa...

Hej,

Är gärna med i utlottning av spegelsmycket, hoppas det bara inte är alltför ärligt när den svarar på frågan ;-).
MVH
kajsansan@gmail.com

Gårdsjenta sa...

wow, det var jo bare nydelig!! <3

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Tjingeling!!! Klart man vill vara med i utlottningen av Annas härliga alster.Ha givetvis gillat Norregård på facebook. Då håller vi tummarna kramelikram från Maja

Anonym sa...

Beautiful Jewelry! She is so talented. I would love the chance to win! Liked on FB as well. Thanks!

Anonym sa...

cricketssong61atyahoo.com Beautiful jewelry. I hope to have the chance to win! like on FB too!

Rutiga pricken sa...

Vilken fin utlottning!!! Klart jag vill vara med så jag gillar på FB (som Ateljé eLLeN) och en kommentar.
...och tummen ska hållas hårt till den 19 november:))

kram lisa

Rutiga pricken sa...

PS: jag länkar ju med bild på min blogg också.
//lisa

Anonym sa...

Åh så fint! Vill gärna vinna förstås! Tack för fin inspiration! Gillar dig på FB såklart// Kristina Jonasson

Anonym sa...

Åh så fint! Vill gärna vinna förstås! Tack för fin inspiration! Gillar dig på FB såklart// Kristina Jonasson

Frida sa...

Vilket fint halsband! Jag vill gärna vara med i denna fina utlottning. Kram Frida

Anonym sa...

Självklart vill jag var med i utlottningen. Varit upptagen varje onsdag o söndag ett tag men snart kommer jag!
/Anita K