torsdag 4 december 2014

Lingonkransar & det bästa med Julen...:))



Hej!
Har fixat några kransar idag....
Enklaste lingonkransarna julpimpar nu skåpet i köket....;))
Soooolen smeker mina trötta bleka kinder & jag njuter!
I många år har jag drömt om att få vara hemma hela december.
Visst jobbar jag med Butiken, men har ändå tid att njuta av Julandet i Norregård.
Som man tänker så blir det....det vi KAN påverka alltså.








Förberedelserna är det bästa med Julen.
Att gå ner i skogens skafferi  & plocka vackraste pyntet.....
När jag kommer hem & möts av hyacintdoft, julmusik & värmer lite glögg...;))
Glöm inte bort vad som är viktigt!
Förlora Er inte i alla "Julmåsten"
Din egen Jul är den bästa Julen för just Dig....:))

Njut dagen Alla Ni Vackra Bloggisar!!!
Kram M




7 kommentarer:

Cat sa...

So kloka ord från en vis kvinna.
Vad mysigt du gjort, precis i min enkla smak.
Ha de gott. Kram, Catarina

Jade sa...

So beautiful - love it!

Best wishes, Jade

Gabriella sa...

Så vackra kransar!

angie sa...

wunderschöne dekoration!!! liebe grüße von angie

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Handlade klart det mesta av jul klapparna igår och det känns underbart, hållet med dig att naturens gratis pynt är det som gör julen. Trevlig helg!

Anonym sa...

Klokt sagt Malin!
Vi fick in Astrid Lindgrens bok i butiken igår o där stod ett sååå bra citat från henne..
"Jag bara lever på... och tycker att man ska ta var dag som om den var den enda man har.."
"Grip det, njut av det, använd det!"
Kärlek till dig!
Kram Marie

Anna sa...

Vilket underbart skåp!!
Och så fint det blev med kransarna!
Kram Anna