tisdag 3 februari 2015

En helt vanlig tisdag....:))



Hej på Er!
Kvinnocirkel igår kväll & prommis med väninna B idag på f.m.
Lyckligt lottad är jag som har så fina vänner omkring mig:))
Det ger mig energi & glädje....

Håller på att inreda ett kontor, det behövs;))
Jag sprider ut mina papper överallt, sen hittar jag dom inte...
Har haft ett provisoriskt i "lilla matsalen".
Men nu ska det bli ordning & reda har vi tänkt!
Har sorterat papper heeeela eftermiddagen.
Behöver verkligen ta tag i bokföringen oxå....*ler*....
Inte min favorit men det ska bara göras.
I helgen hoppas jag min J ska hinna göra ett skrivbord av
återvunna galet vackra golvbrädor.
Det ser jag fram emot;))

Ha en trevlig kväll alla Bloggisar!
Tack för era besök dom värmer mig såååå....

Kram M





2 kommentarer:

Meta sa...

Ja minsann det är allt bra mycket trevligare när papper och annat är undan och på sina platser. Spännande med skrivbordet
Ha en fin kväll
Kram Meta

Annas skattkammare sa...

Låter som det kommer bli ett väääldigt fint skrivbord! Ska bli skoj att se sen.
Kram Anna