lördag 28 mars 2015

Idag är det 1 år sedan.....:))



Hej!
Idag är det 1 år sedan jag med lätt darrande hand skrev på min uppsägning....
Med lätta steg gick jag sedan ut & kände mig helt gaaalet modig:))
Men det var ett beslut som jag egentligen tagit flera år innan.
Jag VILLE göra något annat jag VILLE förverkliga min dröm om Butiken.
Jag gjorde det & jag är så glad & stolt för det.
För jag vågade & jag har aldrig ångrat mig en enda sekund!
Jag trotsade tryggheten med en fast anställning men jag fick min frihet.
Som jag så länge längtat efter & önskat....

Sen ÄR det så klart tufft.
Att driva Butik är inte lätt, än svårare på landet.
Men det är så kul & jag kämpar på:)))
Pengar är inte allt när själen mår bra.

Annars är allt som vanligt;)
Idag putsar jag Butikens verandafönster.
Hoppas kunna öppna för enkel fika där i Påsk.

Vi har Öppet 
Långfredagen 11-17
Påskafton 11-17
Påskdagen 11-17
Annandag Påsk 11-17
Hoppas vi ses:))

Kram M



4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Såååå underbart Malin att du följde dit hjärta!!!
Du lever din dröm och det är så fantastiskt!
Ha en riktigt fin lördag nu!
Kram Anna

HWIT BLOGG sa...

Du har följt ditt hjärta Malin och hur bra blev det inte?! Pengar är verkligen inte allt...du har gjort något många inte vågar, kan eller tror på!
Du har skapat en DRÖM där på landet!
Varm kram till dig,
Titti

No34 sa...

Jag säger det igen.... Grattis till ditt modiga steg, rakt ut i friheten :) Så modigt! Jag står själv där nu, efter 23 års anställnig. Jag ska våga....
Söndagskram från Kate

Gabriella sa...

Så härligt att du följde ditt hjärta! Din butik ser väldigt fin ut:)