onsdag 4 mars 2015

Nyheter från Noa Noa.....:))



Hej!!
Idag har solen visat sig...så härligt för humöret:))
Jag fastnade t.o.m på bild...*ler*...
Älskar min prickiga klänning som finns i Butiken..
Det är såååå kul att äntligen kommit igång med kläderna.
Nu hoppas jag ju så klart att Ni ska gilla dom lika mycket som jag;))
Allt är handplockat & noga utvalt.....


Idag kom dessa fräscha linneklänningarna...sååå fina!!!
Stilrena & tidlösa....


Denna vita blusen kom oxå, love it!!!
Superfina detaljer & så mycket vår & sommar....

Öppet ikväll 16-19.
Varmt Välkommen!
Kram M

P.S Semesterstängt följande dagar:
Söndag 8 mars
Onsdag 11 mars
Söndag 15 mars

Missa inte detta, jag vill inte att Ni möts av en stäng dörr....D.S



2 kommentarer:

No34 sa...

Den vita blusen...... to die for!!! Vad roligt att du har fått in kläder också! Sååå gladför Din skull att det går så bra, och att Ni har "lyckats" med Er enormt vackra butik! Men lite ledsen att den ligger sååååå långt bort...
Onsdagskram från Kate

Åsa Berger sa...

Önskar verkligen att jag bodde närmre. Butiken är helt fantastisk!