onsdag 4 januari 2017

Nytt År.....



Hej!
Long time no see....
Usch...jag är verkligen världens sämsta bloggerska:(
Men får skylla på motivation, lathet & att jag legat sjuk.
Får man det? 
Nyårsafton var jag krasslig men kunde vara med iaf:)
Vi firade med samma gäng sedan urminnes tider typ...
Supertrevligt & god mat med fina vänner.


 Nu är ju Butiken stängd under januari.
Men det går alldeles utmärkt att boka en tid om man vill:)
Ring/Sms:a mig 070-113 87 90.
Webbutiken är ALLTID öppen & där är det REA nu:)
Välkommen in att fynda!!! HÄR
Nästan klar med inventeringen nu!! Happy me:)
Julen ska städas ut både i Butiken & i huset.
Finns alltid mycket att fixa med & ta tag i....
Hoppas att Ni haft en bra början på 2017:)

Så glad att Ni fortfarande orkar besöka mig här!
Kram M







1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag och min man ska bygga hus och vill få till en riktigt fin glasveranda, föll för din på en gång! Min fråga är om den är isolerad eller inte? Har problemet att jag tycker många isolerade verandor tappar känslan då dom ofta inte har lika mycket fönster osv..