torsdag 15 oktober 2009

En liten Blogghörna....

.
Hej!! Glöm inte att maila mig alla Ni som tittar in och inte har någon blogg!! Om Ni vill vara med i utlottningen förståss.. malin.kronmar@telia.com. Alla är välkomna, nya som "gamla" besökare!! Jag är sååå glad för alla som tar sig tid! I dag tänkte jag visa en av mina blogghörnor. Jag sitter lite överallt, men i dag är det i sovrummet. Denna sekretären har hängt med läääänge. Den fick sig en omgång färg för ett par år sen!

Ett mjukt och varmt fårskinn att sitta på... Guldspegeln på väggen är inropad på auktion!


Även denna bordsspegeln är inropad på auktion! Har en till likadan men den är obehandlad. Nästan finare faktiskt. Visar den en annan dag!

Det här korset är såå fint!! Det köpte jag på Atmosphere i somras. Är väl lite rogivande i sovrummet!? Det var allt för i dag. Ni har till på söndagkväll på Er innan jag drar vinnarna!!
.
Kramar Malin

17 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Hej Malin, vilken fin blogghörna och sekretären du har är superfin...snygg färg! Korset på väggen föll jag lite extra för, trodde först det var ett jättegamalt rostigt ett som du lyckats komma över:)
Ha en bra kväll
Kram Helena

liven sa...

Et flott lite blogghjørne du har her med mange fine saker!!

ha en fin kveld:o)

Blåbärs och smultronstället sa...

Vilken gullig blogghörna du har, malin!
Vid vår hörna har vi en stationär dator och massor av böcker och pärmar, ska nog städa där en dag...
Kramis Susanne

Home No.1 sa...

Hej malin hittade hit via SIB vilken trevlig blogghörna!

Kram Annica.

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Malin! Takk for hyggelig hilsen:) Så koselig blogghjørne du har!! Kjempe-fine auksjonsfunn!

Ha en fortsatt fin uke!

Klem Anette:)

LantlivsAnette sa...

Ohhhh så fint du har det..och den där muggen som står där..ojjj, en sån vill jag oxå ha..!!
ha nu en toppen dag
Kraaam Anette

Romantiska Hem sa...

Härlig blogghörna!!! ha en fin helg! Kram Petra

StrandviksVillan sa...

Hej och tack för hälsningen hos mig så jag hittade hit!
OJOJOJ vilket hem ni har! Så stort och vackert gammeldags.
Jättefint kök, förvaringsskåpet, verandan, biblioteket, alla gamla fina föremål...

Ha en riktigt härlig helg!
Ann-Christine

The Secret Garden sa...

Hejsan!
Vilket mysigt ställe att sitta på! Det ser så hemtrevligt ut. Och så gillar jag verligen den där lampan, den är väldigt vacker!

Ha en trevlig helg!

Queen Of Småland sa...

Hej,
Vilken mysig hörna!
Ja det är vår lilla knodd på tavlan och framför (=
Ha en fin och mysig helg!
Kramar
Stina

magnus.brynielsson sa...

Jättemysig blogghörna du har. Skulle själv önska en sådan.

Beas barnslikheter sa...

Jag har en likadan spegel som du har där...den är också köpt på loppis. Jag föll för den vid första ögonkastet och jag har den i mitt sovrum, på en liten byrå med lite virad murgröna runt.
:-)

zinkbaljan sa...

Ohhh vilken härlig och mysig blogghörna!!! verkligen!

Klart jag vill vara med att tävla!!!
;=)
Kraaaaam

promenader på landet sa...

Ser jättemysigt ut i din blogghörna! Kram Maria

AkH sa...

Hej, vilken fin blogg du har - hittade hit nu! Vilken fin bloggplats du har, mysigt!

Jag är jättegärna med i tävlningen. Länkar till din blogg imorgon (skall stänga av datorn nu).
Min blogg är www.livetharochnu-akh.blogspot.com
Ha en underbar helg!
Anna-Karin

Inspiration i vitt sa...

Så fin din sekretär är och din hörna är en mysig plats att sitta vid.
Kram på dig/Ingela.

Elsa och Helena sa...

Tack för titten...klart jag håller koll på utlottningen, håller redan tummarna.
Kram Helena