tisdag 20 oktober 2009

Gardiner!!! Ljusa och Tunna...


Hej!! Denna vecka jobbar jag kväll, skönt med lite sovmorgon!! I dag har jag passat på att hänga upp gardiner i vardagsrummet! På sommaren har jag inga uppe. Tycker om att få in så mycket ljus som möjligt! Även nu på höst/vinter vill jag ha ljuset. Därför har jag mest ljusa, tunna gardiner som släpper in ljus men ändå gör så det blir lite ombonat. De här är mina favoritgardiner!! De är köpta på Indiska för några år sen. Jag köper sällan gardiner, när jag hittat några jag trivs med, kan jag ha dom läääänge...

De silar in ljuset så fint!

Lite detaljer..... jag tycker de är vackra, passar bra i ett gammalt hus!

De här hänger i matrummet! De är också från Indiska...

Kappan i köket även den från Indiska... Som ni förstår gillar jag deras gardiner!!
.
Dessa hänger i "biblioteket". De är så fina med kransarna på!! Jag har skickat efter dom i någon webbutik, det finns ju så många och jag minns inte vilken...
.
Passar bra till lavendel....

Dessa spetsgardiner hänger i sovrummet. Inhandlade på Ikea. Lägg märke till det höstiga trädet, bladen är såå vackra. Tog in några och dekorerade en ljusbricka i söndags.. Tänk vad mycket fint naturen bjuder oss på.. Gratis!
Trevlig tisdag till Er!!
Kramar Malin